Analiza strategiczna otoczenia małej firmy na przykładzie ATMA Sp. z o.o.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gwiżdż, Andrzej
dc.contributor.author Ptaszek Agata
dc.date.accessioned 2014-03-27T09:44:54Z
dc.date.available 2014-03-27T09:44:54Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7264
dc.description.abstract Strategia przedsiębiorstwa wyraża myślenie o jego przyszłości, kierunkach rozwoju, jest rodzajem „mapy drogowej” wskazującej sposób zrealizowania założonych celów. Aby firma odniosła sukces działając w złożonym i dynamicznie zmieniającym się otoczeniu rynkowym konieczne jest przeprowadzenie analizy strategicznej, która pozwoli wskazać zarówno mocne jak i słabe strony organizacji oraz szanse i zagrożenia przed którymi stoi. Analiza strategiczna ma na celu rozpoznanie możliwości i warunków rozwoju działalności gospodarczej, redukuje ryzyko prowadzenia tej działalności, zapewniając jednocześnie większe szanse na osiągnięcie założonych celów strategicznych. Celem niniejszej pracy jest przeprowadzenie analizy makrootoczenia przedsiębiorstwa oraz otoczenia konkurencyjnego, która umożliwi identyfikację możliwości jego rozwoju. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject analiza strategiczna pl
dc.subject mała firma pl
dc.subject firma ATMA Sp. z o.o. pl
dc.subject zarządzanie firmą pl
dc.subject analiza otoczenia konkurencyjnego pl
dc.subject metody oceny pozycji strategicznej firmy pl
dc.title Analiza strategiczna otoczenia małej firmy na przykładzie ATMA Sp. z o.o. pl
dc.title.alternative The strategic analysis of surroundings in small company based on ATMA Sp. z o.o. en
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info