Analiza strategiczna konkurencji na przykładzie spółki "Jutrzenka" S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Malczak, Jan
dc.contributor.author Rabińska Marzena
dc.date.accessioned 2014-03-27T12:37:47Z
dc.date.available 2014-03-27T12:37:47Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7270
dc.description.abstract W świecie prawdziwej konkurencji termin strategia nie jest tylko eleganckim, znanym pojęciem, lecz dominującym zjawiskiem decydującym o utrzymaniu się na rynku, jak również zdobywaniu na nim lepszej pozycji. Polskie przedsiębiorstwa w dzisiejszych czasach staja przed koniecznością wyboru strategii, lecz wybór ten często ma charakter werbalny a nie rzeczywisty. Często wielu nieprzemyślanym działaniom próbuje się nadać określenie strategii, jednak niewiele mają wspólnego z działaniami strategicznymi. W niniejszej pracy podjęto próbę formułowania strategii: metod jej wprowadzania, poprzez praktyczne zastosowanie w odniesieniu do Spółki „Jutrzenka” S.A. Celem pracy jest uzasadnienie, że prawidłowo sformułowana strategia firmy oraz jej realizacja jest niezbędna do prawidłowego funkcjonowania przedsiębiorstwa, pragnącego utrzymać dobrą pozycję na rynku. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject przedsiębiorstwo pl
dc.subject strategia w zarządzaniu firmą pl
dc.subject strategie konkurencji pl
dc.subject analiza sektora pl
dc.subject firma "Jutrzenka" S.A. pl
dc.title Analiza strategiczna konkurencji na przykładzie spółki "Jutrzenka" S.A. pl
dc.title.alternative Strategic analysis of the competing companies based on the example of “Jutrzenka” S.A. company en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info