Zastosowanie Internetu w marketingu interaktywnym

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomalska, Halina
dc.contributor.author Szmulkiewicz Aniela
dc.date.accessioned 2014-03-27T14:04:41Z
dc.date.available 2014-03-27T14:04:41Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7277
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest prezentacja technik wykorzystywanych w marketingu internetowym, służących do kształtowania opinii użytkowników sieci oraz pozyskania nowych klientów, w szczególności młodych ludzi. Na wybór tematu pracy wpłynęły następujące okoliczności 1. Ciągły wzrost znaczenia Internetu w dzisiejszym świecie oraz jego rola w procesie globalizacji. 2. Coraz silniejszy wpływ marketingu internetowego, a w szczególności reklamy internetowej na kształtowanie opinii internautów. 3. Duże znaczenie Internetu w kreowaniu postaw konsumenckich wśród młodych ludzi. Cześć badawcza pracy odpowiada na pytania związane z preferencjami studentów dotyczącymi. zakupów książek i elektroniki w Internecie. Ponadto, poszukiwana była odpowiedź na pytanie: czy księgarnia Merlin.pl jest najbardziej rozpoznawalną księgarnią internetową wśród respondentów? pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing pl
dc.subject komunikacja marketingowa w Internecie pl
dc.subject e-biznes pl
dc.subject oczekiwania klientów pl
dc.subject zarządzanie relacjami z klientem pl
dc.subject zachowania konsumenckie pl
dc.subject marketing interaktywny pl
dc.subject system CRM pl
dc.subject Internet w kanałach dystrybucji pl
dc.title Zastosowanie Internetu w marketingu interaktywnym pl
dc.title.alternative The application of the Internet in interactive marketing en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info