dc.contributor.advisor |
Tomalska, Halina |
|
dc.contributor.author |
Szmulkiewicz Aniela |
|
dc.date.accessioned |
2014-03-27T14:04:41Z |
|
dc.date.available |
2014-03-27T14:04:41Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/7277 |
|
dc.description.abstract |
Celem niniejszej pracy jest prezentacja technik wykorzystywanych w marketingu internetowym, służących do kształtowania opinii użytkowników sieci oraz pozyskania nowych klientów, w szczególności młodych ludzi. Na wybór tematu pracy wpłynęły następujące okoliczności 1. Ciągły wzrost znaczenia Internetu w dzisiejszym świecie oraz jego rola w procesie globalizacji. 2. Coraz silniejszy wpływ marketingu internetowego, a w szczególności reklamy internetowej na kształtowanie opinii internautów. 3. Duże znaczenie Internetu w kreowaniu postaw konsumenckich wśród młodych ludzi. Cześć badawcza pracy odpowiada na pytania związane z preferencjami studentów dotyczącymi. zakupów książek i elektroniki w Internecie. Ponadto, poszukiwana była odpowiedź na pytanie: czy księgarnia Merlin.pl jest najbardziej rozpoznawalną księgarnią internetową wśród respondentów? |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
marketing |
pl |
dc.subject |
komunikacja marketingowa w Internecie |
pl |
dc.subject |
e-biznes |
pl |
dc.subject |
oczekiwania klientów |
pl |
dc.subject |
zarządzanie relacjami z klientem |
pl |
dc.subject |
zachowania konsumenckie |
pl |
dc.subject |
marketing interaktywny |
pl |
dc.subject |
system CRM |
pl |
dc.subject |
Internet w kanałach dystrybucji |
pl |
dc.title |
Zastosowanie Internetu w marketingu interaktywnym |
pl |
dc.title.alternative |
The application of the Internet in interactive marketing |
en |
dc.type |
masterThesis |
pl |