dc.contributor.advisor |
Tomalska, Halina |
|
dc.contributor.author |
Kantor Grażyna |
|
dc.date.accessioned |
2014-03-27T22:29:46Z |
|
dc.date.available |
2014-03-27T22:29:46Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/7285 |
|
dc.description.abstract |
Od siedmiu lat w polskich szkołach obowiązuje nowy system awansowania nauczycieli. U podstaw jego tworzenia stało przekonanie o konieczności ciągłego doskonalenia zawodowego nauczycieli, gwarantujące rozwój jakościowy szkół. Procedura awansu zawodowego, w swoich założeniach, ma dostarczyć informacji nauczycielowi i osobom odpowiedzialnym za wspieranie i ocenę jego rozwoju, czy prezentowany przez niego poziom kompetencji zawodowych wystarczy do efektywnej pracy z uczniem. Tymczasem, zarówno kompetencje zawodowe nauczycieli, jak i jakość pracy szkół poddawane są permanentnej krytyce. Celem pracy jest określenie jaki wpływ na rozwój i doskonalenie zawodowe nauczycieli ma zarządzanie ich kompetencjami przez dyrektora szkoły oraz analiza istniejącego systemu awansu zawodowego, pozwalająca na identyfikację jego mocnych i słabych stron. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
zarządzanie zespołem pracowniczym |
pl |
dc.subject |
gospodarka oparta na wiedzy |
pl |
dc.subject |
organizacja ucząca się |
pl |
dc.subject |
zarządzanie wiedzą w szkole |
pl |
dc.subject |
zarządzanie kompetencjami nauczycieli |
pl |
dc.subject |
praca dydaktyczno - wychowawcza |
pl |
dc.title |
Zarządzanie kompetencjami jako narzędzie rozwoju zawodowego nauczycieli Zespołu Szkół Elektryczno - Mechanicznych im. gen. J. Kustronia w Nowym Sączu |
pl |
dc.title.alternative |
Competence management as the tool for professional development of teachers of Zespół Szkół Elektryczno-Mechanicznych im. gen. J. Kustronia in Nowy Sącz |
en |
dc.type |
masterThesis |
pl |