dc.contributor.advisor |
Jabłoński, Tomasz |
|
dc.contributor.author |
Wal Tomasz |
|
dc.date.accessioned |
2014-03-28T08:46:21Z |
|
dc.date.available |
2014-03-28T08:46:21Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/7287 |
|
dc.description.abstract |
Celem pracy jest analiza i ocena działań marketingowych przedsiębiorstwa handlowego Inpol Krak w ramach stopnia wykorzystania poszczególnych instrumentów tworzących kompozycję oddziaływania marketingowego na współczesnym rynku Business to Business. Praca ma charakter teoretyczno – empiryczny. W części teoretycznej przedstawiono pojęcia związane z marketingiem, jego sektorowe uwarunkowania ze szczególnym uwzględnieniem rynku środków produkcji, oraz specyfiki rynku business to business. Omówione zostały wzajemne relacje zarówno po stronie dostawców jak i odbiorców oraz sformułowane strategie dotyczące produktów, cen, dystrybucji i promocji. W części empirycznej dokonano analizy i oceny poszczególnych przedsięwzięć firmy w zakresie aktywizacji sprzedaży, prowadzenia działań promocyjnych i rozwojowych mających na celu zapewnienie odpowiedniego udziału w rynku coraz bardziej konkurencyjnym i cechującym się w ostatnich latach dużą dynamiką i znacznymi przekształceniami. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
rynek |
pl |
dc.subject |
sektorowe uwarunkowania marketingu |
pl |
dc.subject |
marketing dóbr konsumpcyjnych |
pl |
dc.subject |
marketing-mix |
pl |
dc.subject |
relacje z dostawcami |
pl |
dc.subject |
marketing partnerski |
pl |
dc.subject |
strategie na rynku B2B |
pl |
dc.subject |
firma "Inpol Krak" |
pl |
dc.title |
Ocena i analiza wykorzystania metod formułowania strategii marketingowych na rynku B2B na przykładzie firmy Inpol Krak |
pl |
dc.title.alternative |
Analysis of B2B marketing strategy adoption methods efficiency the Inpol Krak wholesaler case study |
en |
dc.type |
masterThesis |
pl |