dc.contributor.advisor |
Tomalska, Halina |
|
dc.contributor.author |
Konopka Krzysztof |
|
dc.date.accessioned |
2014-03-28T22:08:52Z |
|
dc.date.available |
2014-03-28T22:08:52Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/7293 |
|
dc.description.abstract |
We współczesnym świecie, konkurencja firm staje się coraz bardziej wyszukana nie tylko w działalności produkcyjnej ale również marketingowej. Firmy poszukują innowacyjnych form i instrumentów reklamowania własnych produktów oraz usług. Przedsiębiorstwa konkurują między sobą przeznaczając z jednej strony większe środki na promocję swoich produktów czy usług, z drugiej strony, szukają nowych, czasem niekonwencjonalnych metod i technik zdobywania klientów. Metody i techniki skutecznego wywierania wpływu na konsumentów poprzez reklamę stały się przedmiotem szczegółowego zainteresowania w mniejszej pracy. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
komunikacja społeczna |
pl |
dc.subject |
globalizacja |
pl |
dc.subject |
społeczeństwo informacyjne |
pl |
dc.subject |
marketing |
pl |
dc.subject |
reklama |
pl |
dc.subject |
postawy i zachowania konsumenckie |
pl |
dc.subject |
perswazja w komunikatach reklamowych |
pl |
dc.subject |
wywieranie wpływu na konsumentów |
pl |
dc.title |
Metody i techniki wywierania wplywu w komunikacji reklamowej w firmy "CONTESSA" z konsumentami |
pl |
dc.title.alternative |
Methods & techniques of influencing in advertising communication of „CONTESSA” company with customers |
en |
dc.type |
masterThesis |
pl |