Metody i techniki wywierania wplywu w komunikacji reklamowej w firmy "CONTESSA" z konsumentami

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomalska, Halina
dc.contributor.author Konopka Krzysztof
dc.date.accessioned 2014-03-28T22:08:52Z
dc.date.available 2014-03-28T22:08:52Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7293
dc.description.abstract We współczesnym świecie, konkurencja firm staje się coraz bardziej wyszukana nie tylko w działalności produkcyjnej ale również marketingowej. Firmy poszukują innowacyjnych form i instrumentów reklamowania własnych produktów oraz usług. Przedsiębiorstwa konkurują między sobą przeznaczając z jednej strony większe środki na promocję swoich produktów czy usług, z drugiej strony, szukają nowych, czasem niekonwencjonalnych metod i technik zdobywania klientów. Metody i techniki skutecznego wywierania wpływu na konsumentów poprzez reklamę stały się przedmiotem szczegółowego zainteresowania w mniejszej pracy. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject komunikacja społeczna pl
dc.subject globalizacja pl
dc.subject społeczeństwo informacyjne pl
dc.subject marketing pl
dc.subject reklama pl
dc.subject postawy i zachowania konsumenckie pl
dc.subject perswazja w komunikatach reklamowych pl
dc.subject wywieranie wpływu na konsumentów pl
dc.title Metody i techniki wywierania wplywu w komunikacji reklamowej w firmy "CONTESSA" z konsumentami pl
dc.title.alternative Methods & techniques of influencing in advertising communication of „CONTESSA” company with customers en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info