Wpływ kampani reklamowej na rowój firmy cateringowej "Styl"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wichary, Szymon
dc.contributor.author Manicka - Gągola Katarzyna
dc.date.accessioned 2014-03-31T21:27:37Z
dc.date.available 2014-03-31T21:27:37Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7344
dc.description.abstract Mając dostęp do materiałów przygotowywanych dla klientów prowadzących firmę cateringową, mogę obserwować jakimi kryteriami kierują się reklamodawcy w procesie przygotowywania kampanii. Współpraca z profesjonalistami pomaga niejednokrotnie uniknąć zasadniczych błędów, które mogłyby spowodować ogromne straty finansowe. Warto jest również wspomnieć, że do powstania końcowego komunikatu reklamowego potrzeba jest zaangażowania często wielu osób, którzy poświęcają na to od kilku dni do kilku miesięcy wytężonej pracy, ponieważ jest to wieloetapowy proces wymagający kreatywności i ogromnej wiedzy nie tylko z zakresu marketingu ale także z dziedziny zarządzania, psychologii, dziennikarstwa, czy też socjologii. W swojej pracy autorka opisuje kolejne etapy powstawania kampanii reklamowej zwracając uwagę na specyficzne aspekty dotyczące usług cateringowych. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject reklama jako instrument marketingu pl
dc.subject reklama prasowa pl
dc.subject reklama radiowa pl
dc.subject reklama telewizyjna i kinowa pl
dc.subject reklama internetowa pl
dc.subject proces planowania kampanii reklamowej pl
dc.subject analiza skuteczności reklamy pl
dc.title Wpływ kampani reklamowej na rowój firmy cateringowej "Styl" pl
dc.title.alternative The impact of the advertisement campaing for Catering campany development en
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info