Reklama jako podstawowa forma komunikacji Hotelu "Litwor" z otoczeniem (klientem)

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bulzak, Andrzej
dc.contributor.author Rychtarczyk Anna
dc.date.accessioned 2014-04-01T12:41:53Z
dc.date.available 2014-04-01T12:41:53Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7352
dc.description.abstract Reklama towarzyszy nam na każdym kroku. Jest obecna na ulicznych billboardach, w sklepach, na przystankach, na dworcach. Oddziałuje na nas także poprzez gazety, ulotki, telewizję, radio, Internet. Sprawia, że otoczenie wydaje się bardziej barwne, a reklamowe slogany trafiają do codziennego języka. Ogromna rola, jaką spełnia reklama w procesie komunikowania się jednostek gospodarczych z otoczeniem jest niepodważalna. Nie ulega wątpliwości, że w dzisiejszych czasach jest ona jednym z najistotniejszych czynników pozyskiwania potencjalnych klientów. Praca niniejsza poświęcona jest procesowi komunikowania się jednego z bardziej renomowanych hoteli zakopiańskich - Hotelu „Litwor” z otoczeniem. Celem pracy jest określenie roli, jaką spełnia reklama w tym procesie, a także oszacowanie, które z form reklamy są najskuteczniejsze. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject proces komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem pl
dc.subject reklama pl
dc.subject budżet reklamy pl
dc.subject media reklamy pl
dc.subject komunikacja marketingowa pl
dc.subject rynek turystyczny pl
dc.subject Zakopane pl
dc.subject rynek usług hotelowych pl
dc.subject turystyka w Zakopanem pl
dc.title Reklama jako podstawowa forma komunikacji Hotelu "Litwor" z otoczeniem (klientem) pl
dc.title.alternative Advertising as a basic form of comminication between the" Litwor" Hotel and it’s (clients) en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info