Marka a oczekiwania klientów w oparciu o badania na rynku samochodowym w populacji mieszkańców Nowego Sącza

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bulzak, Andrzej
dc.contributor.author Krok Grzegorz
dc.date.accessioned 2014-04-02T10:55:08Z
dc.date.available 2014-04-02T10:55:08Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7371
dc.description.abstract Marka jest uznawana za jedno z podstawowych narzędzi marketingowych. Dobra marka pomaga zdobywać i utrzymywać rynki oraz staje się wyznacznikiem wartości firmy. Prężna marka potrafi skutecznie zdobywać rynki w kraju i za granicą oraz odpowiednio długo na nich utrzymywać określoną pozycję. Zatem bardzo ważne dla firmy dążącej do zbudowania mocnej marki, a potem zarządzania nią, jest ukierunkowanie się na zaspokojenie preferencji różnych rynków zbytu, począwszy od klienta detalicznego do hurtowego oraz rynków o zasięgu lokalnym (krajowym) po międzynarodowe. Ważnym elementem w zarządzaniu marką jest rozwijanie polityki lojalnościowej wobec swoich klientów, którzy przez swoje przywiązanie zapewniają firmie byt oraz dalszy jej rozwój. Bardzo ważnym czynnikiem (w kwestii zarządzania marką) jest stworzenie i przedstawienie odpowiedniej oferty oraz zbudowanie profesjonalnego systemu obsługi klienta. Głównym celem podejmowanych działań w zakresie budowania strategii zarządzania marką jest dążenie do innowacyjnego kreowania i rozwoju znaku towarowego w dłuższej perspektywie czasu. Celem niniejszej pracy jest zbadanie związku pomiędzy marką a oczekiwaniami klientów w oparciu o badania na rynku samochodowym w populacji mieszkańców Nowego Sącza. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing pl
dc.subject zarządzanie marketingowe pl
dc.subject marka pl
dc.subject lojalność wobec marki pl
dc.subject proces decyzyjny pl
dc.subject satysfakcja klientów pl
dc.subject strategie marki pl
dc.subject struktura rynku pl
dc.title Marka a oczekiwania klientów w oparciu o badania na rynku samochodowym w populacji mieszkańców Nowego Sącza pl
dc.title.alternative Trade mark and the expectations of the clients-the citizens of Nowy Sącz- based on study of the car market en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info