Rola promocji w procesie budowania i podtrzymywania wizerunku miasta Tarnowa

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rawski, Marek
dc.contributor.author Bałut, Jowita
dc.date.accessioned 2013-09-20T10:44:29Z
dc.date.available 2013-09-20T10:44:29Z
dc.date.issued 2009-05-03 22:23:29
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/741
dc.description.abstract Przedmiotem prowadzonych rozważań w pracy jest rola promocji w procesie budowania i podtrzymywania wizerunku miasta Tarnowa. Podstawowym problemem w niniejszej pracy jest ukazanie i przybliżenie pojęcia promocji w mieście i jej instrumentów oraz pokazanie, jaką rolę promocja odgrywa w przykładowym mieście Tarnowie. Władze miasta chcące zachować pozytywny wizerunek wśród mieszkańców czy inwestorów oraz chcące przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów miasta, powinny duży nacisk kłaść właśnie na promocję. W pracy próbowano obronić tezę, że za pomocą promocji można kształtować poszczególne elementy postaw człowieka a dokonanie zmian w środowisku lokalnym jest możliwe jedynie wówczas, gdy dane przedsięwzięcie uzyska akceptację i poparcie społeczne. Poprzez charakterystykę struktury organizacyjnej, promocja może nie tylko informować czy aktywizować, ale kreować wizerunek, czyli pozytywny obraz miasta. Problem promocji i reklamy wymaga ciągłych systematycznych badań, gdyż nie jest on w pełni doceniony przez mieszkańców. Ocena tego problemu może pomóc włodarzom miasta w uświadomieniu co należy zrobić, aby przygotować do pozytywnej aktywizacji mieszkańców oraz nauczyć dokonywania wyborów zachowań akceptowanych społecznie. Praca składa się z 3 rozdziałów. W rozdziale pierwszym dokonano ogólnej charakterystyki miasta Tarnowa, zwyczaje, położenie, historię Tarnowa oraz przybliżono znane i zasłużone postacie dla miasta. W drugim rozdziale przedstawiono pojęcie promocji w ujęciu różnych autorów, jego zakres, strukturę oraz funkcje. Trzeci rozdział stanowi analizę empiryczną i przedstawia promocję miasta Tarnowa. W rozdziale tym omówiono i przybliżono wizerunek miasta i administracji samorządowej oraz wyniki badań przeprowadzonych wśród mieszkańców miasta na odstawie ankiety „Jaki jest Tarnów?” Autorka zdaje sobie sprawę, że praca nie odzwierciedla w pełni badanego problemu, przedstawione dociekania oparte na analizie literatury przedmiotu i badań ankietowych, dają pewien obraz promocji miasta Tarnowa. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject promocja pl
dc.subject reklama pl
dc.subject promocja miasta pl
dc.subject wizerunek miasta pl
dc.title Rola promocji w procesie budowania i podtrzymywania wizerunku miasta Tarnowa pl
dc.title.alternative The role of promotion in the process of creating and preserving the image of the city of Tarnow pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-09-12T08:05:47Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info