Psychologiczne aspekty podatności na reklamę

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bulzak, Andrzej
dc.contributor.author Kozieńska, Agnieszka
dc.date.accessioned 2013-09-23T09:40:11Z
dc.date.available 2013-09-23T09:40:11Z
dc.date.issued 2009-06-08 08:39:08
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/745
dc.description.abstract W pracy starano się znaleźć związki pomiędzy osobowością danej jednostki, a jej podatnością na przekazy reklamowe. Temat ten ze względu na swą rozległość zawężono do dwóch konkretnych typów osobowości, a mianowicie ekstrawertyków i neurotyków. Próbowano zatem ustalić, czy ludzie wyróżniający się przewagą cech ekstrawertycznych są bardziej podatni na wpływy reklamy od osób introwertycznych. Drugim obszarem analizy jest ustalenie, czy jednostki wykazujące dominację elementów neurotyczności silniej ulegają wpływom reklamy od osób stabilnych emocjonalnie. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject reklama pl
dc.subject osobowość człowieka pl
dc.subject psychologia reklamy pl
dc.subject psychologia konsumenta pl
dc.title Psychologiczne aspekty podatności na reklamę pl
dc.title.alternative Psychological Aspects of Susceptibility to Advertising pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-09-16T13:30:53Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info