Psychologiczny wpływ reklamy na konsumenta - na przykładzie pracowników Urzędu Gminy w Wierzchosławicach

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Radacki, Artur
dc.contributor.author Niedojadło, Maciej
dc.date.accessioned 2014-04-23T07:32:50Z
dc.date.available 2014-04-23T07:32:50Z
dc.date.issued 2011-03-25 19:06:02
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7571
dc.description.abstract Zasadniczym celem opracowania jest próba sformułowania ogólnego zarysu pojęcia reklamy i treści procesu wpływania na świadomość konsumenta. Niniejsza praca składa się z części teoretycznej oraz praktycznej. Szczegółowe treści zamieszczono w trzech rozdziałach. Rozdział pierwszy, poświęcony jest zagadnieniu reklamy, będącej właściwie nieodłącznym elementem naszego życia. Przybliżyłem pojęcie reklamy, określiłem funkcje jakie spełnia oraz wprowadziłem w zagadnienie technik psychologicznych stosowanych w działalności reklamowej. Drugi rozdział przybliża pracę urzędu gminy, jego strukturę, główne cele oraz zakres działalności tej jednostki samorządowej. Kluczową rolę spełnia rozdział trzeci, gdzie przeprowadzono badanie na grupie pracowników urzędu gminy. Po postawieniu hipotezy, spróbowano wyjaśnić jaki wpływ na wybory konsumenckie mają reklamy. Jako metodę badawczą zastosowano ankietę. W zakończeniu podsumowano całokształt rozważań na temat reklamy oraz oceniono prawdziwość postawionej hipotezy badawczej. Podstawowe informacje, wykorzystane w pracy pochodzą z literatury dostępnej na rynku wydawniczym, ze stron www, czasopism oraz raportów. Oparto się również na materiałach dotyczących pracy Urzędu Gminy w Wierzchosławicach. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject reklama pl
dc.subject zachowania konsumentów pl
dc.subject zachowania konsumenckie pl
dc.subject psychologia sprzedaży pl
dc.subject psychologia reklamy pl
dc.subject gmina Wierzchosławice pl
dc.title Psychologiczny wpływ reklamy na konsumenta - na przykładzie pracowników Urzędu Gminy w Wierzchosławicach pl
dc.title.alternative Psychological impact of advertising on consumer - on the basis of the municipal office workers in Wierzchosławice pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-04-17T12:26:53Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info