Metody i techniki kreowania wizerunku firmy P.H.U. Wiśniowski

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomalska, Halina
dc.contributor.author Jasiński, Łukasz
dc.date.accessioned 2014-04-27T12:31:04Z
dc.date.available 2014-04-27T12:31:04Z
dc.date.issued 2011-03-25 20:59:34
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7594
dc.description.abstract Tematyka pracy dotyczy zagadnienia związanego z promocją reputacji oraz z metodami i technikami kreowania wizerunku firmy, ze szczególnym uwzględnieniem wpływu programu lojalnościowego na wzrost zaufania i wzajemnej współpracy. Na podstawie analizy informacji zawartych w ankietach, możliwym stało się określenie skutków działania programu lojalnościowego na kreowanie wizerunku. Badania przeprowadzone zostały w oparciu o ankietę rozdysponowaną pomiędzy wybranych pracowników firmy oraz jej kontrahentów, a miejscem badania była firma „Wiśniowski” oraz wybrane punkty detaliczne. Z analizy zebranych informacji wynika, że program lojalnościowy przyczynia się do budowania trwałych relacji pomiędzy firmą a jej klientami oraz współpracownikami. Staje się on również elementem przyczyniającym się do wzrostu satysfakcji ze wzajemnej współpracy osób w nim uczestniczących, dzięki czemu podejmowane działania mają zdecydowanie większą szansę powodzenia. pl
dc.description.abstract Scope of work-related issue concerns the reputation and promotion of methods and techniques of creating the corporate image, with particular emphasis on the impact of a loyalty program to increase trust and mutual cooperation. Based on an analysis of the information contained in the polls, it has been possible to determine the effects of a loyalty program for image creation. The research was based on a questionnaire distributed to selected employees of the company and its contractors, and the place of study was the company Wiśniowski and selected retail items. The analysis of the collected information shows that the loyalty program helps to build lasting relationships between the company and its clients and colleagues. It also becomes a contributing element to the growth of satisfaction with the mutual cooperation of the persons involved, so that actions are much greater chance of success. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject promocja reputacji pl
dc.subject wizerunek pl
dc.subject lojalność pl
dc.subject produkt pl
dc.subject marketing–mix pl
dc.subject rynek pl
dc.subject promoting the reputation pl
dc.subject image pl
dc.subject loyalty pl
dc.subject product pl
dc.subject market pl
dc.title Metody i techniki kreowania wizerunku firmy P.H.U. Wiśniowski pl
dc.title.alternative Methods and techniques for creating the image of the company P.H.U. Wiśniowski pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-04-03T10:22:47Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info