Rola targów w komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie branży ślubnej

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Czarnecki, Piotr
dc.contributor.author Jurek - Karasek, Magdalena
dc.date.accessioned 2014-05-13T08:03:40Z
dc.date.available 2014-05-13T08:03:40Z
dc.date.issued 2011-03-28 11:15:58
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7631
dc.description.abstract Celem pracy było określenie roli, jaką pełnią targi w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw prowadzących działalność w branży ślubnej. W celu doprecyzowania wybranego zagadnienia, autorka pracy wyznaczyła również cele szczegółowe, do których zaliczyła między innymi zbadanie, w jakim stopniu wystawcy targów ślubnych wykorzystują poszczególne instrumenty komunikacji marketingowej dla podniesienia efektywności z uczestnictwa w tym wydarzeniu, określenie poziomu świadomości wystawców na temat istoty komunikacji ze zwiedzającymi poprzez poszczególne elementy stoiska. Celem pracy była także identyfikacja wiedzy wystawców w zakresie wszelkich działań koniecznych do podjęcia na etapie przygotowania do targów, realizacji wydarzenia oraz po jego zakończeniu, tak aby wynieść z uczestnictwa w tym wydarzeniu jak najwięcej korzyści. W zakończeniu pracy, autorka przedstawiła swoje wnioski, będące wynikiem przeprowadzonej analizy danych wtórnych oraz pierwotnych. Mając świadomość konieczności dalszego pogłębiania tematu niniejszej pracy, autorka przedstawiła również plany związane z kontynuacją tematu badania, w celu zgromadzenia większej ilości informacji prowadzących do głębszego zrozumienia problemu badawczego. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject komunikacja marketingowa pl
dc.subject targi pl
dc.subject działalność przedsiębiorstwa pl
dc.subject instrumenty komunikacji marketingowej pl
dc.title Rola targów w komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie branży ślubnej pl
dc.title.alternative The role of fairs in marketing communication on the example of wedding branch pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-05-12T07:20:34Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info