Działania reklamowe w komunikacji marketingowej i ich młodzi odbiorcy z terenu powiatu dąbrowskiego

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stach, Przemysław
dc.contributor.author Kmieć, Katarzyna
dc.date.accessioned 2014-05-20T08:57:55Z
dc.date.available 2014-05-20T08:57:55Z
dc.date.issued 2011-03-18 21:26:43
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7712
dc.description.abstract Przedmiotem pracy jest opisanie i klasyfikacja działań reklamowych w komunikacji marketingowej oraz wskazanie skutków ich oddziaływania na młodych odbiorców z terenu powiatu dąbrowskiego. Rozważania służą ukazaniu, w jaki sposób reklama wzbudza u młodych konsumentów określone potrzeby, kształtuje pewne postawy oraz w jaki sposób wpływa na ich zachowania. Praca składa się z czterech rozdziałów. W rozdziale pierwszym, drugim i trzecim stanowiących część teoretyczną pracy ukazano dotychczasowy dorobek naukowy z dziedziny reklamy w oparciu o dostępną literaturę przedmiotu w postaci słowników, podręczników, opracowań, a także artykuły zamieszczone w fachowych czasopismach. W studiach literaturowych wykorzystane zostały także wybrane pozycje z dziedziny psychologii, socjologii oraz kulturoznawstwa. Część druga pracy skupia się na charakterystyce dzieci i młodzieży jako odbiorców reklam. W tej części ukazano skuteczność reklamy w jej oddziaływaniu na młodego konsumenta. Omówione zostały psychologiczne aspekty procesu odbioru reklam. Część badawcza pracy zawiera metodologię badań własnych. Zaprezentowane zostały w niej wnioski z analizy wpływu reklamy na dzieci i młodzież z terenu powiatu dąbrowskiego. Informacje zostały zebrane na podstawie własnych obserwacji, wywiadów z odbiorcami reklam, a także na podstawie przeprowadzonej ankiety. W rozdziale tym zamieszczono wyniki wywiadu ankietowego dotyczącego odbioru oraz interpretacji wybranych działań reklamowych przez przeciętnego odbiorcę. Tak naprawdę reklama odgrywa istotna rolę w kształtowaniu zachowania dzieci i młodzieży. Ma wpływ na ich motywację, cele, wartości i aspiracje. Reklama tworzy modele, zgodnie z którymi należy postępować i grupy odniesienia, do których należy aspirować. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing pl
dc.subject komunikowanie marketingowe pl
dc.subject reklama pl
dc.subject psychologia reklamy pl
dc.subject odbiór reklamy pl
dc.subject dzieci pl
dc.subject młodzież pl
dc.title Działania reklamowe w komunikacji marketingowej i ich młodzi odbiorcy z terenu powiatu dąbrowskiego pl
dc.title.alternative Advertising activities in marketing communications and their young customers from the area of the District Dabrowski pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-05-15T12:38:22Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info