Aspekty etyczne komunikatów reklamowych w telewizji i ich perswazyjność w odniesieniu do rodziców i dzieci

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomalska, Halina
dc.contributor.author Dereń, Magdalena
dc.date.accessioned 2014-05-22T12:50:18Z
dc.date.available 2014-05-22T12:50:18Z
dc.date.issued 2011-03-16 18:47:21
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7724
dc.description.abstract W niniejszej pracy dokonano analizy aspektów etycznych komunikatów reklamowych w telewizji i ich perswazyjności w odniesieniu do rodziców i dzieci. W tym celu rozwinięte zostały treści merytoryczne na temat komunikacji społecznej i jej uwarunkowań i następnie przedstawiono wyniki własnych badań ankietowych. Praca łączy w sobie wątki merytoryczne i metodologiczne związane z moimi zainteresowaniami. W rozdziale czwartym pracy zawarty został opis metodologii badań własnych. Hipoteza główna zaprezentowana do weryfikacji brzmi: Rodzice i dzieci dobrze znają komunikaty reklamowe nadawane w telewizji, ale nie zdają sobie sprawy z ich perswazyjności. Została ona potwierdzona w badaniu na grupie rodziców i ich dzieci w Szkole Podstawowej imienia Stefana Pawlika w Rytrze dokonanym przy pomocy kwestionariusza ankiety opracowanego przez autora pracy. pl
dc.description.abstract This thesis presents analysis of the ethical aspects of advertising messages in television and their persuasive effect on children and parents. Essential issues connected with social communication and its conditioning are discussed, and outcomes of own surveys are presented. This thesis is comprised of substantial issues and methodological contents which are connected with my interests. In chapter four, description of own researches is provided. The hypothesis says: Parents and children are familiar with advertising messages broadcast on TV, but they are not aware of their persuasiveness. This hypothesis is confirmed by the research on a group of parents and their children in primary school in Rytro. It was achieved by means of survey worked out by the author of the thesis. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject etyka pl
dc.subject komunikacja pl
dc.subject reklama pl
dc.subject telewizja pl
dc.subject perswazja pl
dc.subject ethic pl
dc.subject communication pl
dc.subject advertisement pl
dc.subject television pl
dc.subject persuasion pl
dc.title Aspekty etyczne komunikatów reklamowych w telewizji i ich perswazyjność w odniesieniu do rodziców i dzieci pl
dc.title.alternative The ethical aspects of advertising messages in television and their persuasive effect on children and parents pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-05-22T12:21:04Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info