Marketingowe aspekty zarządzania firmą na przykladzie Spółdzielni Pracy Muszynianka w Krynicy

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wdowiak, Wojciech
dc.contributor.author Siudak, Maciej
dc.date.accessioned 2014-06-04T06:06:23Z
dc.date.available 2014-06-04T06:06:23Z
dc.date.issued 2006 pl
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7755
dc.description.abstract Celem pracy było ukazanie marketingowych aspektów zarządzania firmą poprzez przedstawienie jej rozwoju w różnych okresach działalności. Szczególną uwagę zwrócono na elementy marketingu mix, a więc na produkt, cenę kanały dystrybucji oraz promocję i reklamę. W związku z tym można sformułować następujące hipotezy badawcze:- zgodnie z obecnymi preferencjami konsumentów konieczne jest poszerzenie asortymentu oraz zmiany w opakowaniu produktu,- strategia ustalenia cen, preferowanych przez spółdzielnie, jest najbardziej korzystna i efektywna dla firmy,- ciągłe rozwijanie sieci zbytu przyczynia się do większej penetracji wody na rynku, lecz wymaga istotnych zmian w sektorze logistycznym,- rozszerzenie sposobów promocji i reklamy znacznie zwiększyłoby rozwój firmy oraz podniosło poziom sprzedaży. Obszar badań, dotyczący spółdzielni obejmuje proces zarządzania produktem, ceną, kanałami dystrybucyjnymi oraz promocją i reklamą. Praca opracowywana była głównie na podstawie dokumentacji, uzyskanej dzięki uprzejmości osób zarządzających. Dokumenty te zawierały materiały z zakresu struktury i funkcjonowania firmy, ustalania cen, sposobów sprzedaży, reklamy i promocji. Część wiadomości zawartych w pracy została opracowana na podstawie własnych obserwacji i doświadczeń. Dużą pomocą i ułatwieniem okazał się dostęp do Internetu, gdzie informacje ze stron, po weryfikacji również zostały wykorzystane w pracy. Podsumowując sposoby działań marketingowych przeprowadzanych w badanej spółdzielni, można stwierdzić, że firma zarządzana jest w sposób zadowalający. Hipotezy badawcze, przyjęte na wstępie pracy potwierdziły się. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject zarządzanie przedsiębiorstwem pl
dc.subject marketing pl
dc.subject zarządzanie marketingowe pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.title Marketingowe aspekty zarządzania firmą na przykladzie Spółdzielni Pracy Muszynianka w Krynicy pl
dc.title.alternative Marketing aspects of management the firm on the basis of Work Cooperative “Muszynianka” in Krynica pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info