Oddziaływanie reklamy telewizyjnej i prasowej na odbiorców na tle innych form reklamy

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tylikowska, Anna
dc.contributor.author Mleczko, Iwona
dc.date.accessioned 2013-10-01T14:13:41Z
dc.date.available 2013-10-01T14:13:41Z
dc.date.issued 2009-06-15 10:23:18
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/781
dc.description.abstract Celem pracy jest sprawdzenie tego, czy rzeczywiście telewizja jako medium jest najbardziej atrakcyjną i skuteczną formą reklamy. Praca składa się z części teoretycznej, w której omówiono początki reklamy oraz przedstawiono charakterystykę dwóch największych mediów, jakimi są telewizja oraz prasa, oraz z części praktycznej, która stanowi badawczą część pracy i jest zarazem ostatnim rozdziałem. Praca składa się z czterech rozdziałów. W rozdziale pierwszym została zawarta istota reklamy, jej podstawowe funkcje oraz cele pełnione przez nią. Oprócz tego został przedstawiony krótki zarys historii reklamy na przestrzeni wieków. W rozdziale drugim została przedstawiona struktura poszczególnych mediów oraz charakterystyka reklamy telewizyjnej na tle innych form reklamy. Oprócz tego zostały scharakteryzowane najważniejsze zalety i wady tego medium. Opisane zostały również najważniejsze formy reklamy telewizyjnej, jakimi są spot i telesprzedaż. Na koniec tego rozdziału została przedstawiona charakterystyka najważniejszych technik prezentacji produktu, które są wykorzystywane w reklamie telewizyjnej. Kolejny, trzeci rozdział charakteryzuje prasę na tle innych nośników reklamy. W dalszej części omówione są główne zalety i wady tegoż medium. W rozdziale tym przedstawiono również charakterystykę podstawowych form reklamy oraz omówiono konstrukcję ogłoszenia prasowego. Czwarty i zarazem ostatni rozdział stanowi empiryczną część pracy. Opisany w nim został przedmiot badań wraz z postawionymi hipotezami oraz metoda badawcza. Następnie przedstawione zostały wyniki badań przeprowadzonych wśród klientów Sieci Handlowej DELIKATESY CENTRUM w Tarnowie. Ostatnią część tego rozdziału stanowią wnioski z badań będące zarazem weryfikacją postawionych wcześniej hipotez. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject reklama pl
dc.subject reklama telewizyjna pl
dc.subject reklama prasowa pl
dc.title Oddziaływanie reklamy telewizyjnej i prasowej na odbiorców na tle innych form reklamy pl
dc.title.alternative The influence of television and press advertising on viewers in comparison with other forms of advertising pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-09-24T13:13:03Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info