Manipulacja zachowaniami klienta jako narzędzie realizacji celów strategii marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Fotojoker

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Choroszczak, Jerzy
dc.contributor.author Siedlik, Barbara
dc.date.accessioned 2014-06-30T12:56:44Z
dc.date.available 2014-06-30T12:56:44Z
dc.date.issued 2014-02-22 23:54:18
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7844
dc.description.abstract Dobra strategia marketingowa to czynnik warunkujący istnienie przedsiębiorstwa na rynku oraz pozwalający wyróżnić go spośród innych. To bardzo ważny aspekt będący częścią składową każdej firmy. W niniejszej pracy poruszono kwestie teoretyczne związane z zagadnieniem strategii oraz manipulacji zachowaniami klienta, a także poddano analizie funkcjonujące pomiędzy nimi zależności. Badania przeprowadzone w firmie Fotojoker zajmującej się sprzedażą sprzętu fotograficznego i usług, pokazały, że istnieje ścisły związek pomiędzy strategią marketingową przedsiębiorstwa a stosowaniem technik manipulacyjnych. Widać jak dużą rolę w handlu odgrywa sprzedawca i jego talent do sprzedaży, sztuka negocjacji, reklama i postawy konsumenckie. Dla lepszego rozwinięcia problemu badawczego w pracy zastosowano metodę obserwacji uczestniczącej jawnej oraz ukrytej. pl
dc.description.abstract Good marketing strategy is a factor conditioning the functioning of a firm on the market. It is also a factor that distinguishes a company between others. Moreover, it is a very important aspect that is a component of each firm. The thesis considers theoretical issues connected with matters of strategy and manipulation of client behaviours. The mutual relationship between them was also analyzed. The research was carried out on the basis of the firm Fotojoker that deals with the services and the sale of the photographical equipment, proved that there is a close relationship between the marketing strategy of a firm and the implementation of manipulation techniques. It is clear that a salesperson and his or her tallent in selling and his ability of negotiation play a very important role in the commerce. Metods of open and hidden observation were used fot the purposes of better analysis. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject strategia pl
dc.subject manipulacja pl
dc.subject marketing pl
dc.subject sprzedaż pl
dc.subject klient pl
dc.subject strategy pl
dc.subject manipulation pl
dc.subject marketing pl
dc.subject sale pl
dc.subject client pl
dc.subject przedsiębiorstwo pl
dc.subject company pl
dc.title Manipulacja zachowaniami klienta jako narzędzie realizacji celów strategii marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Fotojoker pl
dc.title.alternative Manipulation of different client behaviuors as a tool for the implementation of the targets for marketing strategy of a firm based on the example of the firm Fotojoker pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-06-23T12:05:54Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info