Biznes plan jako narzędzie strategicznego rozwoju firmy na przykładzie Ośrodka Wczasowego Groń-Placówka

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wdowiak, Wojciech
dc.contributor.author Kubicz, Lucyna
dc.date.accessioned 2014-07-09T12:52:07Z
dc.date.available 2014-07-09T12:52:07Z
dc.date.issued 2007 pl
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7867
dc.description.abstract Celem pracy jest wskazanie na możliwość zbudowania i implementacji strategii inkrementalnej poprzez stworzenie biznes planu według standardów UNIDO, wyznaczającego trajektorie działań firmy, jako strategicznego planu działalności gospodarczej. Praca pokazuje ponadto jak realizować na gruncie firmy dobre praktyki zarządzania strategicznego, uwzględniające dogłębną analizę otoczenia oraz inkrementalne postrzeganie misji oraz wizji danej organizacji. Zarysowany w ten sposób projekt wskazuje jednocześnie na istotność warsztatu diagnozy strategicznej, w aspektach analizy warunków makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego, potencjału strategicznego oraz jakości działalności. Diagnoza ta jest w późniejszym okresie niemalże równoznaczna z łatwiejszym pozyskiwaniem środków zewnętrznych na działalność biznesową oraz realizacją projektów inwestycyjnych opartych o fundusze strukturalne Unii Europejskiej. Całość pracy stanowią cztery rozdziały, w których zaprezentowane zostały wybrane informacje na temat teoretycznych podstawy budowy biznes planu w kontekście zarządzania strategią firmy oraz analizy strategicznej jako istotnego elementu planowania działalności biznesowej. Praca ponadto pokazuje na przykładzie Ośrodka Wczasowego Groń -Placówka jak można zaimplementować strategię w oparciu o biznes plan oraz jakie strategiczne implikacje wiążą się ze wdrożeniem biznes planu w konkretnym podmiocie na zasadach podejścia inkrementalnego. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject zarządzanie strategiczne pl
dc.subject biznes plan pl
dc.subject analiza strategiczna pl
dc.subject planowanie strategiczne pl
dc.title Biznes plan jako narzędzie strategicznego rozwoju firmy na przykładzie Ośrodka Wczasowego Groń-Placówka pl
dc.title.alternative A business plan as a tool in the strategic development of a firm using as an example the Holiday Centre Groń-Placówka pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info