Wpływ reklamy na postawy i zachowania konsumenckie u dzieci i młodzieży

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bulzak, Andrzej
dc.contributor.author Małecki, Damian
dc.date.accessioned 2014-07-09T13:26:09Z
dc.date.available 2014-07-09T13:26:09Z
dc.date.issued 2008 pl
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7897
dc.description.abstract W pracy analizowano w jaki sposób młodzi konsumenci podejmują decyzje nabywcze. Dodatkowo sprawdzono jak reklamy wpływają na postawy i zachowania u młodych konsumentów. Wszystkie te aspekty zostały zawarte w dwóch częściach; pierwsza z nich to część teoretyczna wyjaśniająca różne aspekty z dziedziny marketingu, socjologii oraz psychologii. Druga część pracy to część badawcza, której źródłem informacji była przeprowadzona wśród młodych konsumentów ankieta. Pierwszy rozdział wyjaśnienia czym jest reklama, kiedy powstała, jakie są jej funkcje, jakie są rodzaje reklam oraz jakie jest miejsce reklamy w strukturze marketingu. W kolejnym rozdziale przybliżono na czym polegają psychologiczne aspekty postaw i zachowań konsumentów z uwzględnieniem dzieci i młodzieży. Opisano jaka jest różnica pomiędzy postawą a zachowaniem oraz co wpływa na ich zmianę. W rozdziale trzecim zagłębino się w stadia rozwojowe począwszy od okresu prenatalnego a kończąc na okresie starzenia się i końca drogi życiowej. W całym tym cyklu, okres późnego dzieciństwa i okres dorastania był rozpatrywany pod kontem badań. Czwarty rozdział opisuje zależności, dlaczego ludzie są podatni na oddziaływanie mechanizmów reklamy, jak powinna być skonstruowana efektywna reklama oraz na czym polega psychologia reklamy skierowanej do dzieci. Rozdział piąty, został poświęcony części empirycznej na temat wpływu reklamy na postawy i zachowania młodych konsumentów. Ostatni rozdział szósty został poświęcony analizie wyników badań pod kontem weryfikacji hipotez. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing pl
dc.subject reklama pl
dc.subject psychologia reklamy pl
dc.subject zachowania konsumenta pl
dc.subject młodzież pl
dc.title Wpływ reklamy na postawy i zachowania konsumenckie u dzieci i młodzieży pl
dc.title.alternative Influence of advertising on customer attitudes and behavior on the example of school children pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info