Marka jako narzędzie polityki produktu na podstawie Telekomunikacji Polskiej S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Misiołek, Krzysztof
dc.contributor.author Michalska, Ewa
dc.date.accessioned 2014-07-09T13:26:47Z
dc.date.available 2014-07-09T13:26:47Z
dc.date.issued 2008 pl
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7899
dc.description.abstract Marka to aktor na rynku. Jest siłą napędową konkurencji i kluczowym elementem polityki każdej firmy. To symbol jakości, pozycji na rynku i miernikiem sukcesu. W pracy przedstawiono jak istotnym elementem polityki produktu jest marka na podstawie Telekomunikacji Polskiej S.A. Starano się sprawdzić, jakie znaczenie ma marka dla Telekomunikacji Polskiej S.A., jak przedstawia się wizerunek marki TP w oczach konsumentów, i co jest źródłem sukcesu firmy na rynku. Całą pracę podzielono na cztery rozdziały. Pierwszy z nich zawiera definicje marki jej istotę i rolę, w działalności marketingowej. W drugim rozdziale skupiono się na wpływie marki na powodzenie produktu na rynku. Trzeci rozdział poświecony jest ogólnej charakterystyce Telekomunikacji Polskiej S.A.W ostatnim rozdziale ukazano reklamę i promocję sprzedaży jaką zastosowała firma w budowaniu marki oraz analizę pozycji rynkowej marki. W pracy wykorzystano literaturę przedmiotu, a także źródła internetowe, sprawozdania z działalności Zarządu Grupy Kapitałowej Telekomunikacji pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing pl
dc.subject marka pl
dc.subject wartość marki pl
dc.subject strategia marki pl
dc.title Marka jako narzędzie polityki produktu na podstawie Telekomunikacji Polskiej S.A. pl
dc.title.alternative Brand as a tool of product politics using Telekomunikacja Polska S.A. as an example pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info