Strategia jako niezbędny warunek przetrwania przedsiębiorstw z sektora MŚP

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Śmigielska, Grażyna
dc.contributor.author Krząstek, Tomasz
dc.date.accessioned 2014-07-09T13:39:59Z
dc.date.available 2014-07-09T13:39:59Z
dc.date.issued 2004 pl
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7926
dc.description.abstract W pracy zostały przedstawione zagadnienia związane z sektorem małych i średnich przedsiębiorstw oraz handlem elektronicznym. Mają one na celu przybliżyć szanse i możliwości jakie oferuje temu sektorowi Internet. Dodatkowo opisany został sam proces zakładania firmy, a także formy jej późniejszego wspierania i finansowania. Każda firma powinna posiadać własną strategię, gdyż to od niej w znacznym stopniu zależy jej sukces, dlatego też w rozdziałach I i II poruszono zagadnienia związane z tematyką strategii, modeli biznesowych oraz promocji. Obecnie PlakArt.pl stoi przed dylematem wyboru właściwych strategii działania. Dzięki ich odpowiedniemu opracowaniu będzie miał szanse na rozwój. Bez dobrej strategii przedsięwzięcie to może nie zostać w pełni zrealizowane. Z tego też względu, w rozdziale ostatnim została podjęta próba oceny sytuacji firmy, jej mocnych i słabych stron oraz szans i zagrożeń na nią czekających. Została także przedstawiona skrócona wersja możliwych strategii jej działania. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject MSP pl
dc.subject małe i średnie przedsiębiorstwa pl
dc.subject strategia przedsiębiorstwa pl
dc.subject promocja pl
dc.subject handel elektroniczny pl
dc.subject studium przypadku pl
dc.title Strategia jako niezbędny warunek przetrwania przedsiębiorstw z sektora MŚP pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info