Promocja mikroprzedsiębiorstwa w mediach społecznościowych

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Batko, Bogdan
dc.contributor.author Pasoń, Anna
dc.date.accessioned 2014-07-11T09:47:53Z
dc.date.available 2014-07-11T09:47:53Z
dc.date.issued 2014-06-17 11:13:02
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7951
dc.description.abstract Praca dotyczy promocji mikroprzedsiębiorstwa ”QSi Sport” w mediach społecznościowych, na portalach społecznościowych, blogu i kanale YouTube. Zawiera analizę SWOT/TOWS, dzięki której określono szanse, zagrożenia, mocne i słabe strony promowania małej firmy w Internecie. Kolejno została przeprowadzona analiza AHP (Analytic Hierarchy Process), dzięki której udało się wybrać najkorzystniejszą formę promocji. W wyniku przeprowadzonych badań została ustalona strategia działania dla firmy, która powinna koncentrować się na wykorzystaniu szans, jakie daje Internet i wzmacniać swoje mocne strony, jednocześnie nie zapominając o zagrożeniach. Promocja powinna być dobrze ukierunkowana oraz łączyć w sobie kampanię społeczną z kampanią w mediach społecznościowych. Firma poprzez budowanie nawyków, wpajanie, pokazywanie, że sport jest istotnym elementem naszego życia i poprawia zdecydowanie jego jakość gromadząc coraz to większą liczbę osób wokół swej działalności, jest w stanie osiągnąć sukces. Podsumowując, mikroprzedsiębiorstwo ma szanse, wykorzystując dostępne narzędzia w Internecie, wypromować się w ten sposób i zdobyć dodatkowych klientów oraz przekuć sukces medialny w finansowy. pl
dc.description.abstract This master work concerns promotion of small business “QSi Sport” in social media, on social networks, blog and YouTube channel. It includes SWOT/TOWS analysis, which allows to define strengths, weaknesses, opportunities and threats of promotion of small firms in Internet. AHP analysis (Analytic Hierarchy Process) has been carried in turn, it managed to choose arbitrated form of promotion. Strategy of operation has been established as a result of carried research for firm, which should be focused on utilization of opportunities that gives internet and intensifying companies sound parts, however not forgetting about threats. Promotion should be well aimed and connected with social campaign and campaign in social media. Firm through construction of habits, showing that, sport is important element of our life and significantly improves quality of our life, piling more number of people around its activity, it can succeed. Summing up, microenterprise has a chance, using available instruments in internet, take advantage, promote and gain additional clients and change media progress in financial success. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject analiza SWOT pl
dc.subject metoda AHP pl
dc.subject Internet pl
dc.subject promocja pl
dc.subject blog pl
dc.subject portale społecznościowe pl
dc.subject vlog pl
dc.subject SWOT analysis pl
dc.subject AHP method pl
dc.subject promotion pl
dc.subject social portal pl
dc.subject media społecznościowe pl
dc.subject social media pl
dc.title Promocja mikroprzedsiębiorstwa w mediach społecznościowych pl
dc.title.alternative Promotion small business in social media pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-07-07T07:26:51Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info