dc.contributor.advisor |
Batko, Bogdan |
|
dc.contributor.author |
Janikowski, Krzysztof |
|
dc.date.accessioned |
2014-07-11T12:51:12Z |
|
dc.date.available |
2014-07-11T12:51:12Z |
|
dc.date.issued |
2014-06-13 23:05:23 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/7962 |
|
dc.description.abstract |
Założeniem niniejszej pracy magisterskiej było omówienie zagadnienia związanego z optymalizacją i pozycjonowaniem stron internetowych. Głównym celem było zbadanie zachowania internautów w kontekście korzystania z wyszukiwarek. Kolejnym celem było przeanalizowanie skuteczności metod pozycjonowania na przykładzie dwóch stron internetowych: steelpierzga.pl oraz sokolstarysacz.com.
W pierwszych rozdziałach pracy zostały przedstawione informacje na temat funkcjonowania wyszukiwarek oraz główne działanie jednej z najpopularniejszych – Google. Zostały również opisane algorytmy oraz sposób indeksacji stron. W kolejnych rozdziałach został przedstawiony teoretyczny aspekt optymalizacji i pozycjonowania oraz najważniejsze czynniki wpływające na pozycję witryny.
W części badawczej zostały przedstawione wyniki z przeprowadzonej ankiety, w której wzięło udział 92 osoby. Po przeanalizowaniu wszystkich odpowiedzi jasno wynika, iż pozycja strony internetowej w wynikach wyszukiwania ma ogromne znaczenie na oglądalność.
W ostatniej części pracy zostało wykazane, iż praktyczne pozycjonowanie z zachowaniem podstawowych czynników przynosi oczekiwane rezultaty. Dzięki temu strona na wybrane frazy kluczowe znalazła się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. |
pl |
dc.description.abstract |
The aim of this thesis was to discuss issues related to the optimization and positioning of websites. The main objective was to study the behavior of Internet users in the context of using search engines. Another objective was to examine the effectiveness of methods for positioning of the two websites: steelpierzga.pl and sokolstarysacz.com.
In the first few chapters were presented information about how search engines work. They have also been described algorithms and and how search engines index webpages. In the following chapters was presented theoretical aspect of optimization and positioning, and the most important factors that influence the position of your website.
As part of the research were presented the results of the survey, which was attended by 92 people. After analyzing all the answers, it is clear that the position of a website in search results is of paramount importance in the ratings.
In the last part of the work it has been shown that SEO brings the expected results. Website for the selected keyword phrases found on the first page of search results. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
pozycjonowanie stron internetowych |
pl |
dc.subject |
optymalizacja |
pl |
dc.subject |
algorytmy wyszukiwarek |
pl |
dc.subject |
roboty wyszukiwarek |
pl |
dc.subject |
Google |
pl |
dc.subject |
SEO |
pl |
dc.subject |
optimization |
pl |
dc.subject |
search engines |
pl |
dc.subject |
search engine algorithms |
pl |
dc.subject |
search engine robots |
pl |
dc.subject |
wyszukiwarki internetowe |
pl |
dc.title |
Optymalizacja i pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarce Google |
pl |
dc.title.alternative |
Optimization and SEO in Google |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |
dc.date.updated |
2014-07-07T07:26:55Z |
|