Znaczenie analizy marketingowej w efektywnym zarządzaniu firmą produkcyjno - handlową Wiśniowski.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wołowiec, Tomasz
dc.contributor.author Tymczyszyn, Łukasz
dc.date.accessioned 2014-07-17T07:37:54Z
dc.date.available 2014-07-17T07:37:54Z
dc.date.issued 2008 pl
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/8017
dc.description.abstract W obecnych uwarunkowaniach rynkowych oraz postępującej globalizacji życia społeczno – gospodarczego, zarząd i właściciele przedsiębiorstw, zamierzając zwiększać ekonomiczną efektywność posiadanych zasobów, zmuszeni są do stosowania coraz to nowszych metod, oraz skutecznych instrumentów zarządzania. Niniejsza praca skupia się na ocenie wewnętrznej i zewnętrznej oraz obecnej i przyszłej sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa. Rozpoznawalność marki jest jednym z najważniejszych zadań stawianych przed współczesnym przedsiębiorstwem, gdyż jakiekolwiek zakłócenia w tym obszarze mogą spowodować straty finansowe oraz spadek pozycji na rynku. Efektywne zarządzanie firmą jest niemożliwe, jeśli nie zna się skutków podejmowanych decyzji marketingowych. W tym celu przedstawione zostały różne metody, źródła oraz narzędzia analizy marketingowej. Celem pracy jest dokonanie analizy efektywności zarządzania Firmy Produkcyjno Handlowo Usługowej „Wiśniowski” oraz ogólny zarys problematyki związanej z analizą marketingową. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject zarządzanie marketingowe pl
dc.subject analiza marketingowa pl
dc.title Znaczenie analizy marketingowej w efektywnym zarządzaniu firmą produkcyjno - handlową Wiśniowski. pl
dc.title.alternative Significance of marketing analysis at effective management of „Wisniowski” production – trade firm pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info