Konsumencka ocena jakości usług w przedsiębiorstwie na przykładzie ENION S.A. Oddział w Krakowie - Zakład Energetyczny Kraków

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiktor, Jan W.
dc.contributor.author Pawłowska, Anna
dc.date.accessioned 2014-07-17T09:29:41Z
dc.date.available 2014-07-17T09:29:41Z
dc.date.issued 2005 pl
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/8031
dc.description.abstract Praca ma na celu ocenę jakości obsługi nabywców w przedsiębiorstwie ENION S.A. Oddział w Krakowie – Zakład Energetyczny Kraków i koncentruje się na jakości usług, jako jednym z podstawowych czynników funkcjonowania przedsiębiorstw, nie tylko usługowych, w dzisiejszej gospodarce. Praca składa się z pięciu rozdziałów. Zagadnienia takie jak charakterystyka, klasyfikacja usług, cele i funkcje marketingu w usługach oraz istota i elementy marketingu – mix w usługach ujęto w rozdziale pierwszym. Rozdział drugi poświęcony został jakości w marketingu usług. Zdefiniowane zostały jakość usługi oraz proces zarządzania przez jakość. Poruszono kwestię marketingowej strategii w zarządzaniu jakością. Przedstawiono również systemy zapewniania jakości usług. Ocena jakości usług nie byłaby możliwa bez przeprowadzenia badań marketingowych, którym poświęcony został w pełni rozdział trzeci. Poza zdefiniowaniem instrumentu oceny jakości usług, jakim są badania marketingowe, przytoczono kwestię znaczenia wyników badań w działalności przedsiębiorstwa usługowego, przedstawiono klasyfikację i obszary badań marketingowych; zwrócono również uwagę na marketingowy proces badawczy. O ocenę jakości usług poproszono klientów Oddziału ENION S.A. w Krakowie – Zakład Energetyczny Kraków. W rozdziale czwartym zostały zawarte informacje dotyczące badanego przedsiębiorstwa. Rozdział ostatni poświęcony został badaniom własnym nad jakością obsługi klienta w przedsiębiorstwie ENION S.A. Oddział w Krakowie. Przedstawiono w nim założenia i wyniki badań, a także dokonano analizy i oceny wyników badań własnych nad jakością obsługi nabywców. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject usługi pl
dc.subject marketing usług pl
dc.subject jakość usług pl
dc.subject badania marketingowe pl
dc.subject obsługa klienta pl
dc.title Konsumencka ocena jakości usług w przedsiębiorstwie na przykładzie ENION S.A. Oddział w Krakowie - Zakład Energetyczny Kraków pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info