Wpływ reklamy na zachowania nabywcze klientów na przykładzie sklepu spożywczo-przemysłowego "Saba"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Łyszczarz, Halina
dc.contributor.author Mokrzycka, Katarzyna
dc.date.accessioned 2014-10-10T10:35:03Z
dc.date.available 2014-10-10T10:35:03Z
dc.date.issued 2011-02-23 19:06:57
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/8095
dc.description.abstract Niniejsza praca licencjacka przedstawia reklamę oraz jej skuteczny wpływ na działania klientów podczas dokonywania zakupów. Zawiera również wyniki i analizę danych badania skuteczności wpływu reklamy na preferencje i zachowania konsumentów. Badanie zostało przeprowadzone w sklepie spożywczo – przemysłowym „Saba” 30 lipca 2010 roku, przy pomocy kwestionariusza ankiety. Wyniki mówią jednoznacznie, że reklama ma wpływ na konsumentów w procesie zakupu. pl
dc.description.abstract This Bachelor’s work, shows an effective advertisement and its influence on customers activities during the shopping. It also includes the results and analysis of performance test advertisement impact of consumers behaviour. It was conducted in the industry grocery store „Saba” on 30 July 2010. This study was made using the questionnaire. The results show clearly, that advertisement has an impact on consumers in buying process. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject reklama pl
dc.subject zachowania nabywcze pl
dc.subject marketing pl
dc.subject promocja pl
dc.subject nośniki reklamy pl
dc.subject badania marketingowe pl
dc.subject ankieta pl
dc.title Wpływ reklamy na zachowania nabywcze klientów na przykładzie sklepu spożywczo-przemysłowego "Saba" pl
dc.title.alternative Advertisement impact on purchasing customers behaviour of industry grocery store "Saba" example pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-07-23T09:32:38Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info