Analiza systemu promocji banku komercyjnego

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rawski, Marek
dc.contributor.author Halik, Mateusz
dc.date.accessioned 2013-10-04T14:16:47Z
dc.date.available 2013-10-04T14:16:47Z
dc.date.issued 2009-06-22 12:01:06
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/810
dc.description.abstract Praca przedstawia istotę marketingu oraz jego elementy, a także wyjaśnienie systemu promocji banków komercyjnych. Pierwszy rozdział jest poświęcony wytłumaczeniu pojęcia marketingu oraz jego istoty, a także przedstawieniu narzędzi jakimi posługuje się marketing (tj. produkt, cena, dystrybucja i promocja). W drugim rozdziale poruszona jest problematyka promocji, jej istoty, sposobu funkcjonowania i zastosowania w praktyce. Trzeci rozdział skupiony jest na marketingu bankowym, na systemach promocji stosowanych w bankach komercyjnych, a także dokonana jest ocena wpływu promocji na politykę marketingową banków komercyjnych. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject banki komercyjne pl
dc.subject promocja pl
dc.subject marketing bankowy pl
dc.title Analiza systemu promocji banku komercyjnego pl
dc.title.alternative An Analysis of the System of Promotion of a Commercial Bank pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-10-01T13:32:18Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info