dc.contributor.advisor |
Choroszczak, Jerzy |
|
dc.contributor.author |
Musiał, Mieszko |
|
dc.date.accessioned |
2014-12-09T12:25:35Z |
|
dc.date.available |
2014-12-09T12:25:35Z |
|
dc.date.issued |
2014-07-29 19:02:34 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/8285 |
|
dc.description.abstract |
Praca podkreśla znaczenie właściwie przeprowadzonego procesu segmentacji strategicznej i następującego po nim opracowania oraz konsekwentnego wdrożenia strategii rynkowej dla sukcesu przedsiębiorstwa, na przykładzie firmy Carlsberg Polska Sp. o.o.
Celem badawczym przyświecającym autorowi jest opis i analiza procesu segmentacji strategicznej, dokonanej w opisywanym przedsiębiorstwie, oraz rola tego procesu w opracowaniu nowej strategii rynkowej firmy. Celem pobocznym jest określenie obszarów, które w procesie mogłyby zostać przeprowadzone lepiej lub będą wymagały poprawy w przyszłości, umożliwiając aktualizowanie strategii rynkowej, wraz ze zmieniającymi się wymaganiami otoczenia.
Autor z perspektywy członka zespołu projektowego, pracującego nad opisywanym procesem w przedsiębiorstwie, będąc odpowiedzialnym za opracowanie i skuteczne wdrożenie strategii rynkowej, opisuje ,z bezpośredniej perspektywy, przeprowadzone badania i podjęte decyzje oraz działania . U podstaw opisywanych działań leży przekonanie, że segmentacja strategiczna pozwoli wybrać docelowe rynki i będzie podstawą opracowania skutecznej strategii rynkowej, umożliwiającej wzrost i rozwój przedsiębiorstwa.
Osiągane po przeprowadzonym procesie wyniki dowodzą, jak istotne znaczenie dla sukcesu rynkowego przedsiębiorstwa ma właściwie przeprowadzony proces segmentacji oraz konsekwentna implementacja strategii, wokół której zaangażowana jest cała organizacja. |
pl |
dc.description.abstract |
By writing the following I aim to underline the meaning of strategic segmentation process as a foundation for developing and consequent implementation of market strategy, based on the examination of such a process run in Carlsberg Polska Sp.z o.o.
The main goal is to analyze how the process of strategic segmentation in described enterprise, followed by development and implementation of a market strategy led to commercial success.
Parallely, my goal is to describe such parts of the process, that would need further strengthening in order to enable strategy update with changing surroundings.
Being the part of project team within Carlsberg, whose specific responsibility was to develop and implement the strategy, I describe whole process, decisions taken and implementation details from direct perspective. The basic hypothesis for actions taken was the idea that proper segmentation and effective strategy will enable growth and development of the enterprise.
Results achieved after strategy implementation, seen from a few years perspective, prove how important it was to build engagement of whole organization around well-constructed, based on strong foundations, yet simple strategy. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
segmentacja przedsiębiorstwa |
pl |
dc.subject |
strategia |
pl |
dc.subject |
zarządzanie strategiczne |
pl |
dc.subject |
wdrożenie strategii |
pl |
dc.subject |
analiza strategiczna |
pl |
dc.subject |
rozwój przedsiębiorstwa |
pl |
dc.subject |
segmentation |
pl |
dc.subject |
strategy |
pl |
dc.subject |
strategic management |
pl |
dc.subject |
strategy implementation |
pl |
dc.subject |
strategic analysis |
pl |
dc.subject |
enterprise development |
pl |
dc.title |
Znaczenie segmentacji strategicznej w procesie opracowania i skutecznego wdrożenia strategii rynkowej przedsiębiorstwa na przykładzie Carlsberg Polska Sp.z o.o. |
pl |
dc.title.alternative |
The role of strategic segmentation in the process of developing and implementing market strategy based on the example of Carlsberg Polska Sp.z o.o. |
pl |
dc.type |
bachelorThesis |
pl |
dc.date.updated |
2014-12-03T14:26:43Z |
|