System organizacji sprzedaży jako element marketingu usług (na przykładzie Radisson SAS Hotel Kraków)

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiktor, Jan W.
dc.contributor.author Zębala, Robert
dc.date.accessioned 2015-01-13T13:02:30Z
dc.date.available 2015-01-13T13:02:30Z
dc.date.issued 2006 pl
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/8356
dc.description.abstract Celem pracy, poprzez analizę systemu sprzedaży w Radisson SAS Hotel Kraków, jest udokumentowanie wpływu sprzedaży zorientowanej na klienta na wzrost przychodów firmy. Praca ma również ukazać rolę zarządzania współpracą z klientami jako źródła stabilnej sytuacji finansowej przedsiębiorstwa. Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny i składa się z czterech rozdziałów. W rozdziale pierwszym przybliżono podstawowe zagadnienia z zakresu marketingu usług, z uwzględnieniem elementów odróżniających go od marketingu firm produkcyjnych i handlowych. Ponadto przedstawiono podział usług na podstawie najczęściej spotykanych kryteriów oraz omówiono istotę usługi hotelarskiej. W rozdziale drugim ukazano zarys rozwoju sprzedaży począwszy od sprzedaży tradycyjnej, opartej na transakcyjności, do sprzedaży nowoczesnej, charakteryzującej się partnerskim podejściem do klienta. W rozdziale trzecim wyjaśniono rolę bezpośrednich interakcji z klientem jako podstawowego elementu sprzedaży. Ponadto scharakteryzowano podstawowe typy osobowościowe klientów, dokonano również omówienia tematyki związanej z rozwojem i utrzymywaniem związków z klientami. W rozdziale czwartym scharakteryzowano korporację Rezidor SAS, ukazano zarys rozwoju jednej z marek tej korporacji - Radisson SAS - w Polsce. W dalszej części rozdziału podjęto analizę organizacji działu sprzedaży Radisson SAS Hotel Kraków i przybliżono podstawowe działania sprzedażowe na rynku klientów korporacyjnych. Ponadto przedstawiono zagadnienie segmentacji klientów przez pryzmat zyskowności współpracy z nimi. W ostatniej części rozdziału zestawiono czynniki sprzyjające i zagrażające dalszej ekspansji Radisson SAS Hotel Kraków na lokalnym rynku klientów korporacyjnych. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing usług pl
dc.subject sprzedaż pl
dc.subject zarządzanie sprzedażą pl
dc.subject strategia sprzedaży pl
dc.subject hotelarstwo pl
dc.title System organizacji sprzedaży jako element marketingu usług (na przykładzie Radisson SAS Hotel Kraków) pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info