Strategia marketingowa deweloperów kontrolowanych centrów handlowych na przykładzie firmy APSYS

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Śmigielska, Grażyna
dc.contributor.author Nowakowski, Krzysztof
dc.date.accessioned 2015-01-13T13:26:38Z
dc.date.available 2015-01-13T13:26:38Z
dc.date.issued 2007 pl
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/8396
dc.description.abstract Celem pracy jest pokazanie strategii marketingowej stosowanej przez developerów przy wynajmie powierzchni handlowej, na przykładzie francuskiej firmy APSYS, oaz identyfikację wyzwań stojących przed developerami w zakresie komercjalizacji nowych obiektów w kontekście narastającej konkurencji na tym rynku. Sprzedaż gotowych obiektów i ich zarządzanie nie są przedmiotem analizy. W rozdziale I omówiono wybrane zagadnienia z teorii: strategii, analizy otoczenia, segmentacji rynku i marketing mix. W rozdziale II omówiono: klimat inwestycyjny w Polsce, definicję i klasyfikacje centrów handlowych. Dokonano też analizy rynku centrów handlowych w Polsce w celu przybliżenia otoczenia w którym funkcjonuje firma. W rozdziale III omówiono pozycję rynkową APSYS i praktyczną realizację strategii wynajmu powierzchni handlowej kładąc nacisk na czynniki sukcesu rynkowego. W pracy wykorzystano literaturę fachową z dziedziny zarządzania, nieruchomości, materiały firmowe APSYS w postaci prezentacji, raportów i analiz. Dodatkowo wykorzystano raporty firm doradczych z rynku nieruchomości, artykuły prasowe, informacje z branżowych stron internetowych. Wykorzystano również informacje przekazane przez pracowników firmy APSYS podczas wywiadów. W zakończeniu dokonano podsumowania strategii marketingowej firmy APSYS w zakresie wynajmu powierzchni handlowej wskazując na wyzwania stojące przed developerami przy realizacji nowych projektów. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject strategia przedsiębiorstwa pl
dc.subject otoczenie organizacji pl
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.subject inwestycje zagraniczne pl
dc.subject centra handlowe pl
dc.title Strategia marketingowa deweloperów kontrolowanych centrów handlowych na przykładzie firmy APSYS pl
dc.title.alternative The marketing strategy of controlled shopping center developers. Case of APSYS pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info