Oddziaływanie różnych czynników na zachowania rynkowe konsumentów w Dąbrowie Tarnowskiej

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hadrian, Piotr
dc.contributor.author Węgiel, Sylwia
dc.date.accessioned 2015-01-13T13:33:23Z
dc.date.available 2015-01-13T13:33:23Z
dc.date.issued 2008 pl
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/8417
dc.description.abstract Celem pracy jest kompleksowe przedstawienie złożonej problematyki związanej z konsumentem oraz zrozumienie i wyjaśnienie ich zachowania na rynku. Próbę wyjaśnienia owych zachowań podjęto na przykładzie konsumentów rynku Dąbrowy Tarnowskiej. Praca składa się z czterech rozdziałów. Rozdział pierwszy poświęcony został omówieniu zagadnień ogólnych. Wyjaśnia on podstawowe pojęcia i istotę zachowań konsumenckich. Omówione zostały również kwestie związane z racjonalnością postępowania w ogóle, a w szczególności z racjonalnością i irracjonalnością zachowań konsumenckich. Ponadto zaprezentowano w tym rozdziale istotę i charakterystykę poszczególnych typów modeli zachowań konsumentów. Jak również główny element zachowań konsumenta, czyli proces podejmowania decyzji oraz kolejne stadium procesu decyzyjnego, którym są odczucia po zakupowe i związane z nimi różne formy zachowania konsumentów. Drugi rozdział poświęcony został czynnikom kształtującym zachowanie konsumentów na rynku, a w szczególności czynnikom demograficzno – ekonomicznym, społeczno – kulturowy oraz psychologicznym. Natomiast trzeci rozdział prezentuje metodykę badań. Przedstawia cel badań i hipotezy badawcze oraz zakres, metodę, narzędzie i technikę przeprowadzonych badań. Rozdział czwarty zawiera rozważania na temat kształtowania zachowań konsumentów jako przedmiotu badań. Przedstawia charakterystykę respondentów, ocenę produktów i rynku firm przez konsumentów oraz czynniki decydujące o zakupie produktu. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject konsument pl
dc.subject zachowania konsumenta pl
dc.subject decyzje konsumenckie pl
dc.title Oddziaływanie różnych czynników na zachowania rynkowe konsumentów w Dąbrowie Tarnowskiej pl
dc.title.alternative Influence of different factors on market behaviours of consumers in Dąbrowa Tarnowska pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info