Analiza jakości procesu świadczenia usługi na przykładzie firmy Anmart

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chlipała, Paweł
dc.contributor.author Orzeł, Marek
dc.date.accessioned 2015-01-13T13:42:54Z
dc.date.available 2015-01-13T13:42:54Z
dc.date.issued 2008 pl
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/8439
dc.description.abstract Celem pracy jest identyfikacja procesu świadczenia usługi oraz rozpoznanie możliwości podnoszenia jakości procesu świadczenia usługi w przedsiębiorstwie. Przeprowadzenie dogłębnej analizy procesu w firmie Anmart pozwoliło na uzyskanie informacji o słabych punktach w całym procesie usługowym i na rozwiązaniu tych problemów, tak by usprawnić przebieg procesu, poprawić jakość i wydajność, a w konsekwencji obniżyć koszty i zwiększyć zysk końcowy. Praca składa się z czterech rozdziałów. W pierwszym została przeprowadzona charakterystyka usługi, pojęcie, klasyfikacja, specyfika i proces świadczenia usługi. Drugi rozdział porusza kwestię jakości usług. Zostały opisane sposoby i metody badania jakości, oraz wyjaśniono, czym jest jakość dla firmy świadczącej usługi i dla klienta, oraz jak jest ona postrzegana przez niego. Rozdział trzeci zawiera ogólną charakterystykę i prezentację działalności firmy Anmart s.j. Opisano branżę w jakiej się znajduje, jej konkurencję oraz pozycję jaką zajmuje obecnie firma. Następnie dokonano charakterystyki marketingu mix firmy, opisując produkt (usługę), cenę, formy dystrybucji i promocji, sposoby komunikowania się, ludzi tam pracujących oraz jak przebiega obsługa klienta. Rozdział czwarty został poświecony jakości świadczonych usług w prezentowanej firmie Anmart. Zawiera on analizę całego procesu. Na tej podstawie dokonano ogólnej oceny jakości procesu wytwarzanych tam usług. Opisano także propozycje zmian i modyfikacji, które wpłyną na ogólną poprawę usług, a także na wzrost satysfakcji z konsumpcji dla odbiorców finalnego. Pracę oparto na literaturze przedmiotu z zakresu zarządzania marketingiem usług. Część empiryczną powstała w oparciu o materiały i informacje uzyskane w poszczególnych komórkach firmy, oraz z przeprowadzonych rozmów z kierownikami i majstrami nadzorującymi pracę w poszczególnych działach. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject usługi pl
dc.subject jakość usług pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject studium przypadku pl
dc.title Analiza jakości procesu świadczenia usługi na przykładzie firmy Anmart pl
dc.title.alternative The analysis of the quality of the service process on the example of the Anmart company pl
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info