Marketing sieciowy jako kanał dystrybucji na przykładzie firmy Forever Living Products

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bąk, Janusz
dc.contributor.author Tarczyńska-Mucha, Iwona
dc.date.accessioned 2015-01-13T14:24:47Z
dc.date.available 2015-01-13T14:24:47Z
dc.date.issued 2014-07-31 09:46:23
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/8504
dc.description.abstract Skuteczność marketingu sieciowego MLM na przykładzie Firmy Forever Living Products. W pracy wykorzystano ankietę, przeprowadzoną na 100 anonimowych dystrybutorach. Wyniki badań dowiodły wysokiego poziomu zadowolenia ze współpracy z firmą oraz dużego znaczenia doradztwa osobistego i rekomendacji. pl
dc.description.abstract The efficiency of business marketing model in the example of Forever Living Products Company. One hundred anonymous respondents were asked to complete the survey and the results are presented in the research. Some of the conclusions reached are: the respondents are satisfied by their cooperation with the company and the importance of personal counseling. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject network marketing pl
dc.subject distributor pl
dc.subject direct marketing pl
dc.subject personal consulting pl
dc.subject marketing sieciowy pl
dc.subject marketing bezpośredni pl
dc.subject dystrybutor pl
dc.subject doradztwo osobiste pl
dc.title Marketing sieciowy jako kanał dystrybucji na przykładzie firmy Forever Living Products pl
dc.title.alternative Business marketing model as the channel of the distribution in the example of Forever Living Products Poland pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-12-04T12:33:08Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info