Zarządzanie projektami nakierowane na wzrost wartości klienta

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Cwynar, Wiktor
dc.contributor.author Gibiec, Wojciech
dc.date.accessioned 2015-01-13T14:40:44Z
dc.date.available 2015-01-13T14:40:44Z
dc.date.issued 2006 pl
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/8509
dc.description.abstract W pracy połączono zagadnienia związane z wartością przedsiębiorstwa, aspektami znaczenia wartości dla rozwoju przedsiębiorstwa oraz nawiązano do tematu zarządzania projektami oraz kształtowania relacji z kluczowymi klientami. Celem pracy jest udowodnienie hipotezy, zgodnie z którą, odpowiednia polityka w zakresie prowadzenia projektów z położeniem nacisku na klienta przynosi wymierne korzyści. Właściwe bowiem prowadzenie projektów z uwzględnieniem kształtowania relacji z klientem, odpowiednie położenie nacisku na zadowolenie klienta, a także budowanie z nim długookresowej więzi przyczynia się do wzrostu wartości firmy i klienta. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject wartość przedsiębiorstwa pl
dc.subject klient pl
dc.subject zarządzanie projektem pl
dc.subject wartość klienta pl
dc.title Zarządzanie projektami nakierowane na wzrost wartości klienta pl
dc.title.alternative Project management with the respect to the growth of client's value pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info