Zarządzanie jakością w wybranych spółkach akcyjnych Grupy PKP

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Czarnecki, Piotr
dc.contributor.author Śledź, Agnieszka
dc.date.accessioned 2015-01-13T14:43:33Z
dc.date.available 2015-01-13T14:43:33Z
dc.date.issued 2007 pl
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/8512
dc.description.abstract Celem pracy jest przybliżenie tematyki zarządzania jakością, a zwłaszcza trybu i zasad wdrażania oraz scharakteryzowanie wpływu zarządzania jakością na podniesienie konkurencyjności firmy, produktu i usługi, a także poprawy wizerunku firmy, uporządkowania wewnętrznych procesów i organizacji firmy, tworzenia kultury pracy, podniesienia świadomości kierownictwa i załogi oraz możliwości wejścia na rynek Unii Europejskiej, na przykładzie podstawowych spółek kolejowych, tj.: PKP S.A oraz PLK S.A. W pierwszym rozdziale pracy została przedstawiona charakterystyka zarządzania jakością, uwzględniając koncepcje zarządzania i procesy zarządzania jakością. Drugi rozdział został poświęcony normalizacji i organizacji zarządzania jakością. W trzecim rozdziale zaprezentowano standardy ISO w zarządzaniu jakością. W czwartym rozdziale scharakteryzowano metodykę wdrażania systemu zarządzania jakością w PKP S.A.. Natomiast w piątym rozdziale przedstawiono projekt wdrożenia zintegrowanego systemu zarządzania jakością w PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject jakość pl
dc.subject system zarządzania jakością pl
dc.subject normy ISO pl
dc.subject normalizacja pl
dc.subject PKP S.A. pl
dc.title Zarządzanie jakością w wybranych spółkach akcyjnych Grupy PKP pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info