Wykorzystanie marketingu w przedsiębiorstwie

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rawski, Marek
dc.contributor.author Gawlik, Tomasz
dc.date.accessioned 2013-10-08T08:41:04Z
dc.date.available 2013-10-08T08:41:04Z
dc.date.issued 2009-07-03 14:41:37
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/856
dc.description.abstract Praca poświęcona jest tematyce marketingu w małych i średnich firmach. Ma na celu przede wszystkim przedstawienie problematyki działania firm w ramach marketingu mix. W rozdziale pierwszym, omówiono podstawy koncepcji marketingu, którego celem jest wychodzenie naprzeciw potrzebom klienta, próbując odgadnąć skryte potrzeby klienta, usiłując te potrzeby uświadamiać i pobudzać a nawet je kreować. Najważniejszym punktem tegoż rozdziału jest skupienie się na instrumentach marketingu mix, którymi posługują się firm dla zwiększenia popytu na swój produkt. Bardzo istotnym fragmentem pacy jest rozdział drugi, w którym starano się przybliżyć funkcjonowanie małych i średnich przedsiębiorstw na terenie Polski, ogólne cele i misje przedsiębiorstwa, także formy organizacyjno-prawne, które musi spełniać każde przedsiębiorstwo działające na rynku. Rozdział trzeci przedstawia firmę Prima S.A., które jest obecnie na drugim miejscu, pod względem sprzedaży, producentem kawy w Polsce. Głównym celem tego rozdziału jest pokazanie jak firma przyciąga i zachęca potencjalnych klientów, a także jak dba i tworzy lojalne z nimi kontakty. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject małe i średnie przedsiębiorstwa pl
dc.subject analiza marketingowa pl
dc.title Wykorzystanie marketingu w przedsiębiorstwie pl
dc.title.alternative Use of marketing in a company pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-10-01T13:37:32Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info