Tworzenie i funkcjonowanie marki dziecięcej na podstawie czapek Tutu firmy Eta

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chlipała, Paweł
dc.contributor.author Hudyka, Aleksandra
dc.date.accessioned 2015-02-16T10:31:30Z
dc.date.available 2015-02-16T10:31:30Z
dc.date.issued 2008 pl
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/8570
dc.description.abstract W pracy przedstawiona została problematyka tworzenia i funkcjonowania marki dziecięcej. Opisywana w pracy marka dziecięca jest szczególnym rodzajem marki, która ma swoje wymagania i ograniczenia. Szczególni są także potencjalni klienci takiej marki, mają zróżnicowane potrzeby i preferencje, są niezwykle wymagający, ale także potrafią być bardzo lojalni i przywiązani. Praca składa się z dwóch części: teoretycznej i empirycznej. W części teoretycznej znalazły się dwa rozdziały na temat istoty i znaczenia marki dla przedsiębiorstwa oraz funkcjonowania konsumenta na rynku. W części empirycznej pracy również znalazły się dwa rozdziały: o przedsiębiorstwie Eta i jego dziecięcej marce „TUTU” oraz o jej zarządzaniu. W rozdziale trzecim przedstawiono firmę Eta, jej powstanie, rozwój i pozycję konkurencyjną oraz strukturę marketingu mix. Rozwinięto także temat zarządzania marką pisząc o niej, jako o składniku portfela marek firmy Eta oraz o samej marce „TUTU”, jej powstaniu i rozwoju. Rozdział piąty zawiera analizę marki i jej klientów, przedstawiono charakterystykę klientów na podstawie grupy docelowej oraz analizę SWOT marki „TUTU”. Rozwinięto także temat rozwoju marki pisząc o potencjale rynku produktów firmy Eta i szansach jego rozwoju, o rozciąganiu marki oraz o rozwoju przez zakup marki konkurencyjnej. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marka produktu pl
dc.subject marka pl
dc.subject konsument pl
dc.subject dzieci pl
dc.subject zarządzanie marką pl
dc.title Tworzenie i funkcjonowanie marki dziecięcej na podstawie czapek Tutu firmy Eta pl
dc.title.alternative The creation and functioning of a children’s brand as exemplified by “Tutu” caps manufactured by the Eta company pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info