Przyciąganie uwagi docelowego odbiorcy w przekazie reklamowym

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chlipała, Paweł
dc.contributor.author Sas, Bartłomiej
dc.date.accessioned 2015-02-16T11:05:26Z
dc.date.available 2015-02-16T11:05:26Z
dc.date.issued 2008 pl
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/8590
dc.description.abstract Celem pracy jest poznanie teorii na temat kształtowania przekazu reklamowego i przyciągania uwagi docelowego odbiorcy przekazu oraz analiza wybranych przekazów reklamowych i ich weryfikacja poprzez opinie respondentów. Praca składa się z dwóch części. Pierwsze dwa rozdziały obejmują teoretyczne rozważania na temat przekazu reklamowego. Kolejne dwa rozdziały stanowią część empiryczną, do której źródłem informacji były badania ankietowe. Zjawisko reklamy jako narzędzia promocji i komunikacji oferty przedsiębiorstwa jest poruszane w rozdziale pierwszym. Opisano tu pojęcia, typologię i cechy reklamy. Drugi rozdział opisuje zagadnienia reklamy pod względem przyciągania uwagi klientów. Poruszono w nim kwestie hierarchii efektów, źródła i formy percepcji odbiorcy oraz sposoby jej przyciągania. Przykłady przekazów promocyjnych zostały poddane analizie w trzecim rozdziale pracy. Skoncentrowane się na całościowych przekazach, ale także na wybranych elementach składowych reklam: nagłówku, sloganie reklamowym, zdjęciu lub ilustracji. Czarty rozdział został poświęcony wynikom badań pierwotnych. Celem badania było poznanie opinii oraz określenie postaw nabywców wobec wybranych przekazów reklamowych oraz ich elementów. Praca została napisana w oparciu o literaturę przedmiotu głownie z zakresu promocji, a szczególnie reklamy oraz zachowań klienta. Przeprowadzono także badania ankietowe dotyczące reakcji konsumentów na wybrane przekazy reklamowe. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject reklama pl
dc.subject teoria reklamy pl
dc.subject psychologia reklamy pl
dc.subject promocja pl
dc.title Przyciąganie uwagi docelowego odbiorcy w przekazie reklamowym pl
dc.title.alternative Drawing attention of target recipient in advertising message pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info