Budowa marki dyscypliny sportowej Mixed Martial Arts na rynku polskim na przykładzie Konfrontacji Sztuk Walk

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ujwary-Gil, Anna
dc.contributor.author Surdel, Igor
dc.date.accessioned 2015-06-21T09:55:57Z
dc.date.available 2015-06-21T09:55:57Z
dc.date.issued 2015-04-29 09:33:16
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/8627
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy była charakterystyka marki dyscypliny MMA na przykładzie organizacji KSW. W tym celu w pracy podjęto się przeprowadzenia badań metodą sondażu diagnostycznego przy użyciu techniki ankiety. Badaniami objęto grupę osiemdziesięciu respondentów. Po analizie uzyskanych wyników udało się ustalić, że KSW jest polską marką rozpoznawalną wśród ankietowanych. Ponadto stosunek większości respondentów do marki i jej działalności jest pozytywny, a wiedza badanych o KSW stosunkowo duża. Dzięki badaniom autorowi udało się odpowiedzieć na wszystkie pytania postawione w procesie badawczym. pl
dc.description.abstract The aim of this study was to characterize the brand of the MMA discipline on the example of KSW organization. To this end, in the paper were used a diagnostic survey research method using survey techniques. Research included a group of eighty respondents. After analyzing the results it has been determined that the KSW is a Polish brand recognizable among the respondents. In addition, the ratio of the generality of respondents to the brand and its activities is positive, and the knowledge of the KSW is also relatively large. Through research the author gave the answer to all the questions posed in the research process. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights open access
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marka pl
dc.subject kreowanie marki pl
dc.subject marka sportowa pl
dc.subject marka organizacji sportowej pl
dc.subject Mixed Martial Arts pl
dc.subject Martial Arts Confrontations (KSW) pl
dc.subject brand pl
dc.subject branding pl
dc.subject sports brand pl
dc.subject brand sports organization pl
dc.subject mieszane sztuki walki pl
dc.subject konfrontacje sztuk walki pl
dc.title Budowa marki dyscypliny sportowej Mixed Martial Arts na rynku polskim na przykładzie Konfrontacji Sztuk Walk pl
dc.title.alternative Characteristic the brand of the Mixed Martial Arts discipline on the example of Konfrontacja Sztuk Walki organization pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2015-06-18T08:05:55Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info