Employer branding jako sposób na utrzymanie lojalności pracowników i klientów w czasach kryzysu gospodarczego

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Miś, Alicja
dc.contributor.author Król, Iwona
dc.date.accessioned 2013-10-08T09:35:09Z
dc.date.available 2013-10-08T09:35:09Z
dc.date.issued 2009-07-16 20:58:02
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/862
dc.description.abstract W gospodarce globalnej ważną kwestią staje się budowanie stabilnych fundamentów organizacji opartych na kapitale ludzkim. Szczególną rolę w tym obszarze odgrywa proces doboru właściwych osób do firny, zarówno na stanowiska specjalistyczne, jak i menedżerskie. Obserwując działania, jakie obecnie podejmują pracodawcy, walcząc o utrzymanie najlepszych i pozyskanie najbardziej wartościowych pracowników, można dostrzec znaczący wpływ wizerunku firmy na jej przewagę konkurencyjną. Utalentowani, aktualni i potencjalni pracownicy, są równie wymagający jak klienci, którzy wybierają produkty posiadające wyróżniającą się i godną zaufania markę, bazującą na jej unikalnych i trwałych wartościach. Niektóre ze znanych firm, same przyciągają uwagę osób znajdujących się na rynku pracy. Wówczas to sami kandydaci poszukują informacji o firmach, odwiedzają ich strony, aplikują. Ale zdarza się, że istnienie pewnych firm w ogóle nie jest zauważane. Te „nieznane” firmy muszą włożyć dużo więcej wysiłku i ponieść wyższe koszty, żeby znaleźć wyjątkowych i utalentowanych pracowników. Ułatwić im to mogłoby, przeniesienie narzędzi marketingowych do zarządzania firmą i pracownikami, a konkretnie wdrożenie koncepcji employer branding. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject kapitał ludzki pl
dc.subject employer branding pl
dc.subject lojalność klienta pl
dc.subject lojalność pracownika pl
dc.title Employer branding jako sposób na utrzymanie lojalności pracowników i klientów w czasach kryzysu gospodarczego pl
dc.title.alternative Employer branding as the manner of keeping customer and employees loyalty during the time of financial crisis pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-10-07T09:23:19Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info