Framework do prototypowania gier komputerowych

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Szyszkiewicz-Warzecha, Krzysztof
dc.contributor.author Rams, Przemysław
dc.date.accessioned 2015-06-24T11:25:34Z
dc.date.available 2015-06-24T11:25:34Z
dc.date.issued 2015-03-23 14:48:12
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/8648
dc.description.abstract Praca opisuje główne elementy oraz proces powstawania frameworku. Przedstawia wykorzystane w tym celu technologie open source. Powstała aplikacja stanowi zestaw narzędzi oraz szablon dla tworzenia prototypów gier komputerowych. Praca udowadnia, że możliwe jest osiągnięcie celu wykorzystując wiedzę i technologie dostępne w internecie. pl
dc.description.abstract Thesis describes creation and main parts of the framework. It shows open source technologies used to achieve this goal. The result is an application that may be used as a toolset and template for game prototypes. Thesis proves that it is possible to achieve a goal by using knowledge and technology available in the internet. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject framework pl
dc.subject open source pl
dc.subject programowanie pl
dc.subject gry komputerowe pl
dc.subject programming pl
dc.subject games pl
dc.title Framework do prototypowania gier komputerowych pl
dc.title.alternative Game prototyping framework pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2015-06-23T09:14:21Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info