dc.contributor.advisor |
Szyszkiewicz-Warzecha, Krzysztof |
|
dc.contributor.author |
Rams, Przemysław |
|
dc.date.accessioned |
2015-06-24T11:25:34Z |
|
dc.date.available |
2015-06-24T11:25:34Z |
|
dc.date.issued |
2015-03-23 14:48:12 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/8648 |
|
dc.description.abstract |
Praca opisuje główne elementy oraz proces powstawania frameworku. Przedstawia wykorzystane w tym celu technologie open source. Powstała aplikacja stanowi zestaw narzędzi oraz szablon dla tworzenia prototypów gier komputerowych. Praca udowadnia, że możliwe jest osiągnięcie celu wykorzystując wiedzę i technologie dostępne w internecie. |
pl |
dc.description.abstract |
Thesis describes creation and main parts of the framework. It shows open source technologies used to achieve this goal. The result is an application that may be used as a toolset and template for game prototypes. Thesis proves that it is possible to achieve a goal by using knowledge and technology available in the internet. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
framework |
pl |
dc.subject |
open source |
pl |
dc.subject |
programowanie |
pl |
dc.subject |
gry komputerowe |
pl |
dc.subject |
programming |
pl |
dc.subject |
games |
pl |
dc.title |
Framework do prototypowania gier komputerowych |
pl |
dc.title.alternative |
Game prototyping framework |
pl |
dc.type |
bachelorThesis |
pl |
dc.date.updated |
2015-06-23T09:14:21Z |
|