Strategie wywierania wpływu na ludzi w przekazie reklamowym

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Lizak, Jadwiga
dc.contributor.author Kosecki, Dominik
dc.date.accessioned 2016-02-06T09:29:30Z
dc.date.available 2016-02-06T09:29:30Z
dc.date.issued 2015-07-27 19:58:42
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/8891
dc.description.abstract Niniejsza praca dyplomowa przedstawia i bada strategie wpływu na ludzi w reklamach. Głównym założeniem tej pracy było uzyskanie odpowiedzi na pytania dotyczące tego jaki jest ogólny stosunek klientów do reklam, czy są oni świadomi wpływu reklam na ich zachowania i decyzje zakupowe oraz która z metod wpływu jest najbardziej skuteczna. W wyniku przeprowadzonych badań można stwierdzić, iż odbiorcy reklam są wobec nich krytyczni, jednak w różnym stopniu ulegają wpływowi wszystkich strategii perswazji w przekazach reklamowych, a najbardziej skuteczną metodą wpływu są emocje, a w szczególności te pozytywne. Oprócz podstawowych funkcji, reklamy powinny spełniać jeszcze jedną ważną rolę - powinny zapewniać odbiorcom pozytywnych wrażeń i odczuć. pl
dc.description.abstract This thesis presents and examines the strategies to influence on people in the advertising. The main objective of this thesis was to answer the questions on this what is the general attitude to advertising clients, whether they are aware of the impact of advertising on their behavior and purchasing decisions, and which strategy is most effective. As a result of the study it can be concluded that the advertising audiences are critical to them, but to varying degrees are influenced by any strategies of persuasion in transmission of advertising, and the most effective method of impact are emotions, particularly positive ones. In addition to basic functions, advertising should meet another important role - should ensure that customers positive impressions and feelings. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject strategie wpływu pl
dc.subject strategie perswazji pl
dc.subject reguły wpływu pl
dc.subject perswazja w reklamie pl
dc.subject metody perswazji pl
dc.subject impact strategies pl
dc.subject the strategies of persuasion pl
dc.subject rules impact pl
dc.subject persuasion in advertising pl
dc.subject methods of persuasion pl
dc.title Strategie wywierania wpływu na ludzi w przekazie reklamowym pl
dc.title.alternative Strategies to influence the people in the transmission of advertising pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2016-02-03T12:45:32Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info