Wiarygodność banku jako determinanta lojalności klientów i klucz do sukcesu rynkowego

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ujwary-Gil, Anna
dc.contributor.author Wróbel, Beata
dc.date.accessioned 2016-05-25T08:50:49Z
dc.date.available 2016-05-25T08:50:49Z
dc.date.issued 2015-07-05 15:26:59
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/9007
dc.description.abstract Niniejsza praca została poświęcona wiarygodności banków oraz ich wpływu na lojalność klientów. W opracowaniu skupiono się przede wszystkim na teoretycznym ujęciu zasad funkcjonowania współczesnych banków. Przeprowadzono analizę działalności bankowej od momentu jego powstania tj. od procesu koncesjonowania i uzyskania licencji bankowej, poprzez charakterystykę różnych typów banków, aż po zakres poszczególnych czynności bankowych i ukazanie funkcji, jakie pełnią banki w systemie gospodarczym. W pracy scharakteryzowano także determinanty wpływające na budowanie zaufania i kreowanie lojalności klientów banku oraz przybliżono politykę zarządzania relacjami z klientami w aspekcie działalności bankowej. W pracy sformułowano hipotezę główną oraz postawiono problemy szczegółowe, które odnosiły się do kwestii zbadania korelacji pomiędzy wiarygodnością banków a stopniem utożsamiania się klientów z danym bankiem. Weryfikacja problemów badawczych nastąpiła w oparciu o sondaż diagnostyczny przeprowadzony wśród losowo wybranych klientów jednego z banków funkcjonujących na terenie Nowego Sącza. pl
dc.description.abstract This thesis has been devoted to banks’ credibility and their influence on clients’ loyalty. In the research paper one has first of all focused on a theoretical formulation of contemporary banks’ function principles . Banking activity from the moment of bank’s creation, it is from the process of licensing and obtaining a bank concession through different types of banks’ characteristics to the range of certain banking activities and presentation of banks’ function in economy system has been analysed . In the thesis, also determinants influencing trust building as well as creating bank’s clients’ loyalty have been characterised and the management policy of relationships with clients in the aspect of banking activity has been brought closer. In the thesis, the main hypothesis has been formulated and detailed problems have been put regarding the matter of examination of correlation between banks’ credibility and the level of clients identification with a particular bank. Verification of the research problems on the grounds of the diagnostic survey conducted among the randomly seleced clients of one of the banks functioning in the area of Nowy Sacz has been performed. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights open access
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject bank pl
dc.subject Bankowy Fundusz Gwarancyjny pl
dc.subject ryzyko bankowe pl
dc.subject czynności bankowe pl
dc.subject wiarygodność pl
dc.subject lojalność klientów pl
dc.subject Banking Guarantee Fund pl
dc.subject bank risk pl
dc.subject banking activities pl
dc.subject credibility pl
dc.subject client's loyalty pl
dc.title Wiarygodność banku jako determinanta lojalności klientów i klucz do sukcesu rynkowego pl
dc.title.alternative Credibility of a bank as a determinant of clients’ loyalty and a key to market success pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2016-02-20T09:00:43Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]
  • Prace dyplomowe wyróżnione - Pełne teksty - Full text [376]
    W tej kolekcji zostały zamieszczone pełne teksty prac dyplomowych studentów wyróżnionych przez Komisję Uczelnianą. Zakres chronologiczny kolekcji obejmuje prace z lat 2008 - 2014 i będzie sukcesywnie uzupełniany o nowe dokumenty.

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info