Wizerunek przedsiębiorstwa społecznie odpowiedzialnego na przykładzie firmy COMARCH S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gwiżdż, Andrzej
dc.contributor.author Wyrostek, Małgorzata
dc.date.accessioned 2016-05-30T06:27:11Z
dc.date.available 2016-05-30T06:27:11Z
dc.date.issued 2015-05-20 16:16:24
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/9066
dc.description.abstract W pracy podjęto problematykę kreowania wizerunku przedsiębiorstwa na przykładzie firmy COMARCH S.A., która wdrożyła elementy systemu społecznej odpowiedzialności przy prowadzeniu swojej działalności. Celem pracy jest otrzymanie odpowiedzi na pytanie czy w opinii pracowników Comarchu prowadzenie działań o charakterze społecznym w znacznym stopniu przyczynia się do budowania pozytywnego wizerunku firmy oraz czy ich zdaniem warto taki trud podjąć. Działania takie niosą za sobą potrzebę nie tylko poświęcenia dodatkowego czasu ale często również zainwestowania pieniędzy, które mogłyby być wykorzystane w innym celu. Praca składa się z 4 rozdziałów. Dwa pierwsze poświęcone są zagadnieniom teoretycznym związanym z wizerunkiem przedsiębiorstwa oraz działalnością społeczną, natomiast trzeci przedstawia charakterystykę firmy Comarch. Ujęto w nim m.in. strukturę organizacyjną firmy, dane finansowe oraz prowadzone działania z zakresu CSR. W końcowej części przeprowadzono badania ankietowe na przypadkowo wybranej grupie pracowników firmy. Wzięło w nim udział 29 mężczyzn i 13 kobiet. Wyniki badania ukazały, iż działalność społeczna ma istotny wpływ na kreowanie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa i że warto takie działania wdrożyć. pl
dc.description.abstract The thesis presents the issue of developing the image of a company on the example of COMARCH Inc., which has applied elements of the system of social responsibility in its work. The aim of the thesis is to answer the questions whether, according to the employees of COMARCH, socially targeted activities contribute to shaping a positive image of the company and whether such effort should be made. The above mentioned activities are not only time consuming, but they also require some investments which can be used in other fields. The paper consists of four chapters. The first two are devoted to theoretical issues associated with the image of the company and its social activity, whereas the third one shows the profile of COMARCH Company. Apart from that, an organizational structure of the company, financial data and CSR related activities were also included. The concluding section presents the survey conducted among randomly selected employees of COMARCH. The survey was completed by 29 male and 13 female respondents. The results revealed that socially related actions have a significant influence on developing the image of the company and therefore they are worth implementing. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject społeczna odpowiedzialność biznesu – CSR pl
dc.subject otoczenie przedsiębiorstwa pl
dc.subject wizerunek pl
dc.subject tożsamość pl
dc.subject działania marketingowe pl
dc.subject zarządzanie przedsiębiorstwem pl
dc.subject ankieta pl
dc.subject corporate social responsibility – CSR pl
dc.subject company’s background pl
dc.subject image pl
dc.subject identity pl
dc.subject marketing activities pl
dc.subject managing a company pl
dc.subject survey pl
dc.title Wizerunek przedsiębiorstwa społecznie odpowiedzialnego na przykładzie firmy COMARCH S.A. pl
dc.title.alternative The image of a socially responsible company on the example of COMARCH Inc. pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2016-05-28T09:54:45Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info