Kształtowanie wizerunku w budowaniu przewagi konkurencyjnej organizacji na przykładzie Fundacji Sądeckiej

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gwiżdż, Andrzej
dc.contributor.author Łękawska, Marcelina
dc.date.accessioned 2016-05-30T09:46:39Z
dc.date.available 2016-05-30T09:46:39Z
dc.date.issued 2015-06-12 15:15:50
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/9072
dc.description.abstract Prezentowana praca jest próbą identyfikacji i oceny wpływu kształtowania wizerunku na konkurencyjność organizacji. Przedstawiona została problematyka przewagi konkurencyjnej organizacji w otoczeniu zewnętrznym, model i misja działania organizacji, a także wyzwania konkurencyjne. W pracy scharakteryzowano miejsce i znaczenie marketingu, a także jego najważniejszego elementu- wizerunku: sposoby zarządzania nim i oceny jego efektywności. Za obiekt badań obrano organizację - Fundacja Sądecka. Sformułowano hipotezy badawcze oraz przeprowadzono badania ankietowe, które miały na celu ich weryfikację oraz prezentację końcowych wniosków. pl
dc.description.abstract This study is an attempt to identify and assess the influence of creating an image of an organization on its competitiveness. The issues of dominance of competitive organization in an external environment, business model and the mission of an organization as well as challenges from competitive organizations have been presented. Furthermore, the position and the importance of marketing along with its most important element – company image, the methods of its management and the assessment of its effectiveness have been characterized. The organization - ‘Fundacja Sadecka’ has been used as the object of the study. Research hypotheses have been formulated and surveys with a purpose of verifying these hypotheses along with presenting final conclusions of the study have been conducted. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject konkurencyjność pl
dc.subject marketing pl
dc.subject wizerunek pl
dc.subject Fundacja Sądecka pl
dc.subject organization pl
dc.subject competitiveness pl
dc.subject marketing pl
dc.subject image pl
dc.subject Fundacja Sadecka pl
dc.subject organizacja pl
dc.title Kształtowanie wizerunku w budowaniu przewagi konkurencyjnej organizacji na przykładzie Fundacji Sądeckiej pl
dc.title.alternative The influence of shaping an organization’s image on the process of building its competitive advantage presented on the example of Fundacja Sadecka pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2016-05-25T12:10:55Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info