dc.contributor.advisor |
Przybycień, Krzysztof |
|
dc.contributor.author |
Rębilas, Dariusz |
|
dc.date.accessioned |
2016-06-01T08:43:22Z |
|
dc.date.available |
2016-06-01T08:43:22Z |
|
dc.date.issued |
2015-04-15 10:19:28 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/9121 |
|
dc.description.abstract |
Całokształt działań organizacyjno-technicznych jakim jest utrzymanie kolejowych pojazdów trakcyjnych i nałożone przez jednostki certyfikujące normy i wymagania z tym związane, wymaga od przewoźników kolejowych nieustannych skoordynowanych działań związanych z prowadzeniem monitoringu przebiegów, czasookresów naprawczych oraz prowadzenia ewidencji przeglądowo naprawczej. Zasadniczą rolę w tym procesie stanowi przebieg informacji z poszczególnymi punktami utrzymania, tradycyjne raportowanie za pomocą arkusza kalkulacyjnego nie gwarantuje spójności przekazywanych danych, alternatywnym rozwiązaniem jest przedstawiona w pracy dedykowana aplikacja internetowa PHP wraz z bazą danych. Aplikacja taka nie tylko zabezpiecza dane przed niefortunnym usunięciem, ale pozwala na bezproblemowy dostęp z dowolnego miejsca, a zawarte w niej algorytmy poprzez bieżący monitoring wskazanych parametrów eksploatacyjnych, powiadamiają użytkowników o konieczności podjęcia stosownych decyzji. Aplikacja została przetestowana na przykładzie przykładowych danych lokomotyw należących do przewoźnika PKP CARGO S.A. , automatycznie generowane komunikaty w pełni pokryły się z zaleceniami osób odpowiedzialnymi za utrzymanie w jednym z zakładów spółki |
pl |
dc.description.abstract |
The entire range of technical and organizational activities concerning the maintenance of railway traction units as well as norms and requirements imposed by certification bodies mean constant coordinated actions connected to the monitoring process, recovery periods and keeping records of service and repairs by railway companies. The adequate information flow presenting each maintenance point is crucial in the aforementioned process. As the traditional reporting using spreadsheets does not guarantee the consistency of transmitted data, the paper focuses on presenting the alternative means of reporting: one of a PHP web application connected to a data base. The application is claimed to protect data against unintentional removal as well as to allow access from any given place. Its algorithms – through an ongoing maintenance of chosen operating parameters – notify users when relevant decisions need to be taken. The application has been tested on sample locomotives owned by PKP CARGO S.A. railway company. It has been found that the automatically generated messages are identical to the recommendations of the company’s maintenance experts |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
PHP |
pl |
dc.subject |
aplikacja |
pl |
dc.subject |
utrzymanie |
pl |
dc.subject |
lokomotywy |
pl |
dc.subject |
baza danych |
pl |
dc.subject |
application |
pl |
dc.subject |
maintenance |
pl |
dc.subject |
locomotives |
pl |
dc.subject |
database |
pl |
dc.title |
Aplikacja wspomagająca proces utrzymania kolejowych pojazdów trakcyjnych |
pl |
dc.title.alternative |
The web application supporting the maintenance process of railway traction |
pl |
dc.type |
bachelorThesis |
pl |
dc.date.updated |
2016-05-28T09:55:03Z |
|