Relacje interpersonalne w firmie

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sokołowska-Woźniak, Justyna
dc.contributor.author Woźniak, Paweł
dc.date.accessioned 2016-06-01T09:51:43Z
dc.date.available 2016-06-01T09:51:43Z
dc.date.issued 2016-01-11 02:09:36
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/9137
dc.description.abstract Najważniejszymi pojęciami związanymi z relacjami interpersonalnymi w firmie są komunikacja z towarzyszącymi jej komunikatami i wewnętrzne public relations razem ze związanymi z nimi tematami. Wyjaśnienie znaczenia pojęcia komunikacji oraz wewnętrznego public relations pomaga w zrozumieniu istoty relacji interpersonalnych w firmie pomiędzy pracownikami oraz kierownictwem. W zachowaniach człowieka oraz regułach komunikacji w firmie istotne są ustalone normy społeczne uniwersalne oraz potrzeba uzyskania aprobaty społecznej w pracy. W zachowaniach antyspołecznych w psychologicznym ujęciu temat agresji oraz jej rozładowania obrazuje sytuacje trudne dla człowieka jako pracownika, które mogą wpływać na jego otoczenie, rodzinę i najbliższych. W odniesie do różnych kultur warto znać podstawowe elementy je łączące, którymi są taniec i śpiew dające możliwość zmniejszenia dystansu wobec innych zwyczajów i poglądów. Świadomość występowania zachowań promujących dobre relacje w firmie pomaga i ułatwia poprawiać relacje interpersonalne w firmie między innymi poprzez dokonywanie badań opinii pracowników jak i jasne wyrażanie się, zrozumiałe dla każdego do kogo wypowiedź jest skierowana zachowując odpowiedni poziom dla rozmówcy czy słuchacza. Kariera zawodowa i czynniki jej sprzyjające oraz nawiązywanie kontaktów i relacji są bardzo istotne i zależne od wielu czynników i nie są uzależnione jedynie od gestów wyrażających pewne postawy, choć może mieć duży związek. pl
dc.description.abstract The most important concepts related to interpersonal relations in the company are communicating with accompanying internal communications and public relations together with their associated topics. Explanation of the concept of internal communication and public relations helps in understanding the essence of interpersonal relationships in the company between employees and management. In human behavior and rules of communication within the company are important established social norms and universal need for social approval at work. The anti-social behavior in psychological terms and subject it to discharge aggression illustrates the difficult situations for man as an employee, which may affect its surroundings, family and loved ones. In reference to the different cultures you should know the basic elements connecting them, which are dancing and singing for the possibility of reducing the distance to other customs and beliefs. Awareness of the prevalence of behaviors that promote good relationships within the company helps and makes it easier to improve interpersonal relationships within the company, among other things, by carrying out surveys of employees and clearly, understandable to everyone to whom the statement is addressed while maintaining an appropriate level for the caller or listener. Career and factors favoring it and to establish contacts and relationships are very important and dependent on many factors and is not dictated solely by gestures expressing a certain attitude, although it may have a big connection. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject komunikacja pl
dc.subject relacje pl
dc.subject kultura pl
dc.subject normy pl
dc.subject komunikaty pl
dc.subject firma pl
dc.subject pracownicy pl
dc.subject kierownictwo pl
dc.subject zarząd pl
dc.subject elementy pl
dc.subject badania pl
dc.subject opinie pl
dc.subject wyrażanie się pl
dc.subject zachowania pl
dc.subject aprobata pl
dc.subject agresja pl
dc.subject pojęcia pl
dc.subject communication pl
dc.subject relationships pl
dc.subject culture pl
dc.subject norms pl
dc.subject communications pl
dc.subject company pl
dc.subject employees pl
dc.subject management pl
dc.subject board pl
dc.subject elements pl
dc.subject studies pl
dc.subject opinions pl
dc.subject expressing themselves pl
dc.subject behavior pl
dc.subject approval pl
dc.subject aggression pl
dc.subject concepts pl
dc.title Relacje interpersonalne w firmie pl
dc.title.alternative Interpersonal relationships within the company pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2016-05-24T13:33:36Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info