dc.contributor.advisor |
Białas, Franciszek |
|
dc.contributor.author |
Belina, Michał |
|
dc.date.accessioned |
2016-06-19T08:32:07Z |
|
dc.date.available |
2016-06-19T08:32:07Z |
|
dc.date.issued |
2015-07-25 13:58:30 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/9194 |
|
dc.description.abstract |
Praca zawiera opis procesu tworzenia prostej gry typu First Person w najnowszej technologii Blueprint polegającej na technice visual scripting dostarczonej przez Unreal Engine 4. Dodatkowo w pracy zawarto opis samego silnika oraz narzędzi potrzebnych do tworzenia gry. Stworzona gra jest strzelanką w której naszym przeciwnikiem są boty. Rodzaje silników oraz typy gier zostały również umieszczone w pracy. Miejscem rozgrywki są dwie mapy w zależności od wyboru gracza. Mapa inside składa się z pomieszczenia, natomiast mapa outside zawiera krajobraz oraz dodatkowo możliwość kierowania samochodem. Wszystkie elementy gry zostały utworzone dzięki narzędziom wbudowanych w Unreal Engine 4. Modele postaci roślinności oraz samochodu zostały importowane z silnika. Wybuchające beczki oraz ich schematy Blueprint zostały utworzone samodzielnie. |
pl |
dc.description.abstract |
The engineering work contains description of the process of creating a simple First Person game in the newest Blueprint technology consisting of visual scripting technology delivered by Unreal Engine 4.In addition, the project contains a depiction of the engine and the tools needed to create the game. Conceived game is a shooter game in which our enemys are bots. Types of engines and types of games are also included in the specification. There are two maps depending on the player's choice. Map inside consists of a room, and the map outside is a landscape and moreover include ability to drive a car. All elements of the game were created with Unreal Engine 4 tools.The models of character,car and plants have been imported from Unreal Engine 4. Exploding barrels and theirs Blueprint has been created by myself. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
technologia Blueprint |
pl |
dc.subject |
gra First Person |
pl |
dc.subject |
gra jednoosobowa |
pl |
dc.subject |
boty |
pl |
dc.subject |
Unreal Engine 4 |
pl |
dc.subject |
mapa inside |
pl |
dc.subject |
mapa outside |
pl |
dc.subject |
visual scripting |
pl |
dc.subject |
schematy Blueprint |
pl |
dc.subject |
strzelanka |
pl |
dc.subject |
jazda samochodem |
pl |
dc.subject |
wybuchające beczki |
pl |
dc.subject |
Blueprint technology |
pl |
dc.subject |
First Person game |
pl |
dc.subject |
single player |
pl |
dc.subject |
bot |
pl |
dc.subject |
Unreal Engine 4 |
pl |
dc.subject |
mapa inside |
pl |
dc.subject |
mapa outside |
pl |
dc.subject |
visual scripting |
pl |
dc.subject |
Blueprints diagrams |
pl |
dc.subject |
vehicle game |
pl |
dc.subject |
exploding barrers |
pl |
dc.title |
Projekt i realizacja przykładowej gry First Person w technologii Blueprint na bazie silnika Unreal Engine4 |
pl |
dc.title.alternative |
Design and implementation First Person game in new Unreal Engine 4 Blueprint technology |
pl |
dc.type |
bachelorThesis |
pl |
dc.date.updated |
2016-05-28T10:03:21Z |
|