Projekt i realizacja przykładowej gry First Person w technologii Blueprint na bazie silnika Unreal Engine4

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Białas, Franciszek
dc.contributor.author Belina, Michał
dc.date.accessioned 2016-06-19T08:32:07Z
dc.date.available 2016-06-19T08:32:07Z
dc.date.issued 2015-07-25 13:58:30
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/9194
dc.description.abstract Praca zawiera opis procesu tworzenia prostej gry typu First Person w najnowszej technologii Blueprint polegającej na technice visual scripting dostarczonej przez Unreal Engine 4. Dodatkowo w pracy zawarto opis samego silnika oraz narzędzi potrzebnych do tworzenia gry. Stworzona gra jest strzelanką w której naszym przeciwnikiem są boty. Rodzaje silników oraz typy gier zostały również umieszczone w pracy. Miejscem rozgrywki są dwie mapy w zależności od wyboru gracza. Mapa inside składa się z pomieszczenia, natomiast mapa outside zawiera krajobraz oraz dodatkowo możliwość kierowania samochodem. Wszystkie elementy gry zostały utworzone dzięki narzędziom wbudowanych w Unreal Engine 4. Modele postaci roślinności oraz samochodu zostały importowane z silnika. Wybuchające beczki oraz ich schematy Blueprint zostały utworzone samodzielnie. pl
dc.description.abstract The engineering work contains description of the process of creating a simple First Person game in the newest Blueprint technology consisting of visual scripting technology delivered by Unreal Engine 4.In addition, the project contains a depiction of the engine and the tools needed to create the game. Conceived game is a shooter game in which our enemys are bots. Types of engines and types of games are also included in the specification. There are two maps depending on the player's choice. Map inside consists of a room, and the map outside is a landscape and moreover include ability to drive a car. All elements of the game were created with Unreal Engine 4 tools.The models of character,car and plants have been imported from Unreal Engine 4. Exploding barrels and theirs Blueprint has been created by myself. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject technologia Blueprint pl
dc.subject gra First Person pl
dc.subject gra jednoosobowa pl
dc.subject boty pl
dc.subject Unreal Engine 4 pl
dc.subject mapa inside pl
dc.subject mapa outside pl
dc.subject visual scripting pl
dc.subject schematy Blueprint pl
dc.subject strzelanka pl
dc.subject jazda samochodem pl
dc.subject wybuchające beczki pl
dc.subject Blueprint technology pl
dc.subject First Person game pl
dc.subject single player pl
dc.subject bot pl
dc.subject Unreal Engine 4 pl
dc.subject mapa inside pl
dc.subject mapa outside pl
dc.subject visual scripting pl
dc.subject Blueprints diagrams pl
dc.subject vehicle game pl
dc.subject exploding barrers pl
dc.title Projekt i realizacja przykładowej gry First Person w technologii Blueprint na bazie silnika Unreal Engine4 pl
dc.title.alternative Design and implementation First Person game in new Unreal Engine 4 Blueprint technology pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2016-05-28T10:03:21Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info